مکالمه رایگان

به مناسبت روز پدر از 30 دقیقه مکالمه رایگان همراه اول بهره‌مند شوید

همراه اول به مناسبت روز پدر برای تمام مشترکان خود بسته 30 دقیقه مکالمه رایگان را به صورت درون شبکه در نظر گرفت که کاربران تا پایان روز 18 اسفند 98 می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر برای تمامی مشترکان خود بسته 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه را در نظر گرفت. طبق این طرح مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور قادر خواهند بود تا پایان روز 18 اسفند 98 دو شماره تلفن همراه اول یا تلفن ثابت را به لیست شماره‌های دلخواه خود اضافه کرده و از 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه استفاده کنند. برای این بسته محدودیتی در نظر گرفته نشده و مشترکان می‌توانند آن را در چندین تماس جداگانه مورد استفاده قرار دهند.

فعال‌سازی 30 دقیقه مکالمه رایگان همراه اول

اپراتور اول کشور این طرح را با هدف حفاظت سلامت مشترکان در روزهای شیوع کرونا در نظر گرفته است تا علاوه بر این که مردم به حضور در خانه‌های خود اهمیت دهند، راه‌های ارتباطی آنها برای تبریک روز پدر آسان و بدون هزینه باشد. از این رو کلیه مشترکان همراه اول برای فعال‌سازی این طرح می‌بایست کد دستوری ستاره 10 ستاره 43 مربع (#43 *10*) را شماره‌گیری کنند. گفتنی است پس از این که این مکالمه درون شبکه رایگان همراه اول به اتمام رسید، مشترکان پیامک اطلاع‌رسانی مبنی بر پایان حجم را دریافت خواهند کرد.