حالت زامبی کال آف دیوتی موبایل

حالت زامبی کال آف دیوتی موبایل به زودی غیر فعال خواهد شد

حالت زامبی کال آف دیوتی موبایل از چند روز آتی، دیگر قابل استفاده نخواهد بود. به عبارتی توسعه‌دهندگان تصمیم به حذف Zombie Mode از بازی Call of Duty Mobile گرفته است.

حالت زامبی کال آف دیوتی موبایل یکی از بخش‌های جذاب این بازی محسوب می‌شود. در ابتدای عرضه نسخه موبایل کال آف دیوتی، زامبی مود وجود نداشت و مدتی بعد از کسب محبوبیت، در آپدیت‌های جدید به آن افزوده شد. با وجود طرفداران زیادی زامبی مود، توسعه‌دهندگان بازی تصمیم گرفته آن را از روز بیست و پنجم مارس (ششم فروردین 1399) از Call of Duty Mobile حذف کنند.

توسعه‌دهندگان، پایین‌تر بودن کیفیت و گیم پلی این حالت از انتظار آن‌ها را دلیل این تصمیم عنوان کرده‌اند. بر اساس پست جدیدی که سازندگان کال آف دیوتی موبایل در شبکه اجتماعی Reddit منتشر کرده اند، آن‌ها بعد از ارزیابی‌های فراوان تصمیم به حذف زامبی مود گرفته‌اند. سازندگان باززی ادعا می‌کنند از همان ابتدا، حالت نام برده موقتی و محدود خطاب شده است، هر چند هرگز زمان مشخصی برای حذف آن اعلام نشد. آن‌ها بر اساس بازخوردهای دریافت شده، به دید خوبی درباره حالت زامبی Call of Duty Mobile دست پیدا کردند، در نتیجه احتمال بازگشت مجدد حالتی شبیه به آن در آینده وجود دارد.

گفته‌های توسعه‌دهنده نشان می‌دهد امکان بازگشت زامبی مود به بازی وجود دارد، اما این اتفاق تنها در صورت رسیدن آن به استانداردهای مد نظر سازنده رخ خواهد داد. در حال حاضر تمرکز سازندگان این بازی روی توسعه حالت بازی چند نفره (Multiplayer)، بتل رویال (Battle Royale) و رنکد مود (Ranked Mode) قرار دارد.

همانطور که سازندگان بعد از افزودن زامبی مود، زمان مشخصی برای آزمایش (و سپس حذف آن) اعلام نکردند، اکنون نیز تاریخی یا حتی بازه زمانی برای بازگشت آن به بازی کال آف دیوتی موبایل اعلام نشده است. در صورتی که خیلی به این حالت بازی علاقه دارید، طی دو هفته پیش رو فقط در آن وقت بگذرانید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*