گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ

گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ از اس 20 پلاس و اولترا آسیب‌پذیرتر است

میزان مقاومت گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) پایین‌تر بوده و احتمال آسیب دیدن آن از دو مدل دیگر بالاتر است.

وب سایت SquareTrade تست ارزیابی میزان مقاومت گوشی‌های هوشمند خود را روی سه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا انجام داد. نتیجه نشان داد گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ به عنوان پایین‌ترین و ارزان‌ترین مدل، بیشتری از دو مدل دیگر آسیب‌پذیر است.

نکته جالب، اختلاف زیاد میزان مقاومت گوشی‌های خانواده Galaxy S20 در مقایسه با مدل‌های مختلف Galaxy S10 است. در ویدیوی زیر می‌توانید چگونگی اجرای تست مقاومت SquareTrade را مشاهده کنید.

در اولین آزمایش سقوط از ارتفاع 1.8 متری، نمایشگر گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ به طور کامل شکست. پنل پشتی آن نیز به شدت آسیب دید. از بین سه گوشی Galaxy S20، کوچکترین عضو تنها مدلی بود که بعد از ارزیابی دوام بدنه در برابر خم شدن، دیگر عملکرد صحیحی نداشت و با اختلال مواجه شد. در تست غلتک نیز گوشی در مقایسه با دو برادر بزرگتر خود به شدت آسیب دید. در آزمایش SquareTrade، تنها بخشی که گوشی Samsung Galaxy S20 از آن سربلند بیرون آمد، مقاومت در برابر نفوذ آب بعد از فرو رفتن در اعماق بود.

انتظار داشتیم گلکسی اس 20 اولترا به خاطر داشتن نمایشگری 6.9 اینچی و در نتیجه بدنه‌ای بزرگتر، زودتر از بقیه تا شود، اما در کمال تعجب، دیرتر از دو مدل دیگر زیر فشار خم شد و حتی بعد از این اتفاق همچنان به درستی عمل می‌کرد. مدل اولترا با وجود ظاهر شدن ترک‌هایی روی نمایشگر آن بعد از تست سقوط از ارتفاع 1.8 متری همچنان قابل استفاده بود.

امتیاز گلکسی اس 20 پلاس با مدل بالاتر از آن تقریبا یکسان شد (71 در برابر 70). نکته بسیار مهمی که از ارزیابی وب سایت SquareTrade نتیجه گرفت شد، دشواری و هزینه بالای تعمیر سه گوشی است. در ادامه می‌توانید نتایج تست مقاومت این شرکت روی پرچمداران سال 2020 سامسونگ را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید در این ارزیابی، عدد بالاتر نشان‌دهنده ریسک بالا است. در نتیجه اعداد نزدیک به 90 و 100 برای گلکسی اس 20 بسیار نامناسب تلقی می‌شوند.

گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ

برای مقایسه باید بدانید امتیاز سه گوشی گلکسی اس 10 ای، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس بر اساس ارزیابی SquareTrade به ترتیب 76، 73 و 73 بود. بد نیست بدانید تاسیس شرکت SquareTrade به سال 1999 برمی‌گردد. بیمه کردن و تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند اکنون اصلی‌ترین زمینه فعالیت آن به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*