شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون 720G رسما معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو (Redmi Note 9 Pro) با یک دوربین چهارگانه اصلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

شیائومی پس از رونمایی از گوشی Redmi Note 9 Pro Max، حالا از شیائومی ردمی نوت 9 پرو نیز پرده برداشته که در قیاس با آن گوشی، ضعیف‌تر است، اما نسبت به قیمتش ویژگی‌ها و سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro در بخش پشتی خود یک دوربین چهارگانه متشکل از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق میدان دارد. دوربین سلفی نوت 9 پرو 16 مگاپیکسلی بوده که به صورت قطره‌ای در وسط بخش بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.

شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گوشی جدید شیائومی از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با پنل ال‌سی‌دی با رزولوشن فوق اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 720G در زیر قاب آن قرار گرفته است. شیائومی، همانند Redmi Note 9 Pro Max از یک باتری 5.020 میلی آمپر ساعتی در نوت ۹ پرو استفاده کرده است، با این تفاوت که در این گوشی به جای قابلیت شارژ سریع 33 واتی، شارژ سریع 18 واتی را خواهیم داشت که همچنان قابل قبول است.

تصاویر و قیمت شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گوشی Redmi Note 9 Pro در سه رنگ سفید یخچالی، آبی روشن و مشکلی در قالب دو نسخه با 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که به ترتیب 175 و 215 دلار قیمت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من امروز خریدم دوربینش ۶۴ عه که ۱۲۸ گیگ و ۶ گیگ رم هست

  2. سلام سال نو مبارک من بین هواویy9sو شیائومی redmi note 8tمرددم بیشتر دوربین مهمه سخت افزاری فکر کنم شبیه به هم اند میشه منو راهنمایی کنید

  3. شیائومی بخش اعظم بازار موبایل هند رودر اختیار دارن و این دستاورد را تا حد زیادی مدیون گوشی‌های پرفروش سری نوت هستند. گوشی‌هایی که هر سال قدرتمندتر می‌شوند و در عین حال ارزش خرید بالای خود را حفظ می‌کنند.