فصل سوم سریال وست ورلد

حضور پیمان معادی در قسمت نخست فصل سوم سریال وست ورلد

بالاخره پخش فصل سوم سریال وست ورلد آغاز شد تا دوست‌داران این مجموعه سرگرمی جدیدی پیدا کنند و همانند فصل‌های قبل پس از هر قسمت در هر زمان و مکانی به بحث و گفت‌وگو در مورد تئوری‌های احتمالی این ساخته HBO بپردازند! اما قسمت نخست فصل سوم سریال Westworld یک غافلگیری برای ایرانی‌ها داشت و آن هم حضور غیرمنتظره پیمان معادی در این قسمت بود.

پیمان معادی طی سال‌های اخیر در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی تراز اول انگلیسی زبان حضور داشته است، به عنوان مثال چند ماه پیش او با بازی در فیلم نسبتا ضعیف، اما پرمخاطب 6 Underground با نت‌فلیکس هم‌کاری کرد که بازی او بازخوردهای مثبتی را برای این بازیگر ایرانی به همراه داشت. اما حضور او در نخستین قسمت از فصل سوم سریال وست ورلد همه را غافلگیر کرد؛ زیرا اسم او در میان بازیگران این قسمت اعلام نشده بود و تا پیش از این نمی‌دانستیم او در سریال Westworld به ایفای نقش پرداخته‌است.

فصل سوم سریال وست ورلد

سابقه همکاری معادی و شبکه اچ‌بی‌او به پیش از این مجموعه و سال 2016 با مینی سریال The Night Of باز می‌گردد. آن شب که بر اساس یک مجموعه بریتانیایی ساخته شده، به یک قتل مشکوک و محکوم شدن فردی به ارتکاب آن قتل و عملکرد پلیس پرداخته می‌پردازد که نگاهی دقیق و انتقادی به سیستم قضایی دارد. معادی در مجموعه آن شب نقش پررنگی داشت و علی‌رغم اینکه او نتوانست در شاخه جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به نامزدی یا دریافت جایزه معتبری برسد، اما بسیاری از منتقدین از بازی او راضی بودند.

هنوز نمی‌دانیم معادی که در این قسمت در نقش الیوت حضور کوتاهی داشت، در سایر قسمت‌های فصل جدید وست ورلد نیز به ایفای نقش پرداخته‌است یا خیر، اما تصور می‌کنیم بازهم شاهد حضور او در ادامه سریال حتی برای دقایقی کوتاه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هردو خوبن
    وست ورد خیلی سریال عمیقیه باید حتما با حوصله و حواس جمع نگاهش کنی ، برادران نولان البته همه فیلم هاشون اینجوریه ، انقدر با ذهنت بازی میکنن و فریبت میدن که فیلم تا چند هفته ذهنتو درگیر میکنه.
    ولی در کل عالیه سریالش

  2. کسایی که وست ورلد دیدن ایا پیشنهاد میکنید؟ بین دانلود وست ورلد و وایکینگز موندم