تلویزیون های OLED

پیشتازی ال جی در فروش فصلی تلویزیون های OLED

فروش فصلی تلویزیون های OLED با پیشتازی شرکت ال جی به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید و در مجموع آمار فروش این نوع از تلویزیون‌ها به بیش از 8 میلیون دستگاه افزایش پیدا کرد.

بر اساس آمار موسسه تحقیقات بازار IHS Markit، فروش بین‌المللی تلویزیون های OLED در فصل چهارم سال گذشته میلادی بیش از 1.109 میلیون دستگاه بوده و تعداد کل OLEDهای فروخته شده از سال 2013 تاکنون به عدد 8.244 میلیون دستگاه رسیده است.

جزئیات فروش تلویزیون های OLED

ال جی الکترونیکس به عنوان سازنده پیشرو و رهبر بلامنازع تولید تلویزیون های OLED، اکنون سهم بیش از 50 درصدی از این بازار را در اختیار دارد. این شرکت از ابتدای تولید تلویزیون OLED تاکنون بیش از 5 میلیون دستگاه فروش داشته و تنها در فصل چهارم 2019 موفق به فروش 0.6 میلیون واحد تلویزیون OLED شده است.

یک مقام رسمی ال جی می‌گوید:

تلویزیون OLED ال جی بیش از 65 درصد مجموع تولید این محصول را به خود اختصاص داده. به عنوان اولین تولیدکننده تلویزیون های بزرگ OLED، ال جی همچنان در رشد این بازار پیش‌گام خواهد بود و جایگاه خود را به عنوان یک رهبر صنعتی بیش از پیش استحکام خواهد بخشید.

سال گذشته بازار جهانی تلویزیون فروش تقریبا 200 میلیون دستگاهی را تجربه کرده است و از این میزان 3 میلیون دستگاه (تقریبا یک درصد بازار) سهم تلویزیون های OLED بوده است. IHS Markit پیش‌بینی می‌کند با افتتاح کارخانه Guangzhou در نیمه اول سال جاری، تامین پنل‌های OLED توسط LG Display رشد چشمگیری خواهد داشت. این موسسه تحقیقاتی معتقد است میزان فروش تلویزیون های OLED رشد سالیانه خوبی خواهد داشت و تا سال 2023 به 10 میلیون دستگاه در سال خواهد رسید؛ و تا سال 2022 تلویزیون های OLED سهم ده درصدی از بازار تلویزیون را از آن خود خواهند کرد.

طی سال جاری میلادی شرکت‌های Sharp ژاپن، Vizio آمریکا، Xiaomi و Huawei (چین) هم به جمع تولید‌کنندگان تلویزیون های OLED پیوستند و با این حساب تعداد اعضای کلوب OLED به 19 شرکت رسیده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*