گلکسی ام 21 سامسونگ

گوشی گلکسی ام 21 سامسونگ با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی گلکسی ام 21 سامسونگ با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Samsung Galaxy M21 بیشتر آشنا شوید.

شرکت سامسونگ سرانجام از جدیدترین گوشی اقتصادی خود در هند رونمایی کرد. هرچند قرار بود این اتفاق دو روز قبل، 26 اسفند رخ دهد، اما با تأخیری دو روزه امروز به صورت آنلاین شاهد رونمایی از گلکسی ام 21 سامسونگ بودیم. اما M21 به عنوان یک گوشی اقتصادی، دارای قابلیت‌های جذابی از جمله نمایشگر Super AMOLED و یک باتری غول پیکر 6,000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند.

به صورت پیشفرض 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای این گوشی در نظر گرفته شده، اما یک نسخه‌ی 128 گیگابایتی از آن نیز وجود دارد. ضمناً در دو رنگ آبی (Midnight Blue) و مشکی (Raven Black) عرضه خواهد شد.

مشخصات و امکانات گلکسی ام 21 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ از یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED به نام Infinity-U با وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. حداکثر شفافیت آن 420 نیت است و توسط گوریلا گلس 3 نیز محافظت می‌شود. در اینجا پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Atmos نیز وجود دارد که برای یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده به نظر می‌آید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI 2.0، چیپست اگزینوس 9611، رم 4 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه‌ی UFS 2.1 اشاره کرد. در اینجا یک اسلات برای کارت میکرو اس دی نیز دیده می‌شود.

گلکسی ام 21 سامسونگ

در داخل بریدگی U شکل بالای نمایشگر این گوشی، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی حضور پیدا کرده است. در پشت نیز ماژول دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود. روی قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود؛ گرچه می‌توانید از سیستم تشخیص چهره‌ی نهفته در دوربین سلفی گوشی نیز بهره‌مند شوید. قابلیت‌های ارتباطی گلکسی M21 نیز شامل اتصال LTE، دو اسلات سیم کارت، جی پی اس، وای فای، بلوتوث 5.0، درگاه USB تایپ C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.

در انتها لازم به ذکر است که یک قاب پلاستیکی در پشت گوشی قرار گرفته، 8.9 میلی‌متر ضخامت دارد و 188 گرم نیز وزن دیوایس است. همچنین گوشی از یک باتری غول پیکر 6,000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که توسط درگاه USB تایپ C و شارژر داخل جعبه‌ی آن، با سرعت 15 وات شارژ می‌شود. سامسونگ گلکسی ام 21 با قیمت 12.999 روپیه (معادل حدود 175 دلار) به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بزرگترین عیبش همین شارژر ۱۵ واتی هست که برای شارژ باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر حدود ۲ ساعت زمان نیاز داره

  2. سامسونگ با چه منطقی می‌خوادطرفدارای خودشو متقاعد کنه که گلکسی ام 21 روبخرن چون در واقع، این گوشی نسخه تغییرنام یافته گلکسی ام 30 اس است.