مجیک کیبورد جدید

مجیک کیبورد جدید اپل به جز آیپد پرو 2020، با تبلت‌های قدیمی هم سازگار است

ظاهراً مجیک کیبورد جدید اپل (Apple Magic Keyboard) که همراه آیپد پرو 2020 معرفی شد، با تبلت‌های قدیمی اپل هم کار می‌کند.

کمپانی اپل تأیید کرده است که مجیک کیبورد جدید معرفی شده همراه آیپد پرو 2020، فقط مختص به این نسل نیست و با تبلت‌های قدیمی‌تر اپل نیز سازگار خواهد بود. این شرکت کوپرتینویی همراه با آیپد پرو جدید خود، از یک کیبورد جانبی جدید نیز رونمایی کرد که شکایت‌های کاربران در مورد کیبورد کاورهای اپل را رفع می‌کند و برای نخستین بار یک پد لمسی به آن اضافه شده است.

این ترک پد، ارث برده شده از مجیک کیبورد به کار رفته در مک بوک پرو 16 اینچی و مک بوک ایر 2020 اپل است که شامل کلیدهای مناسب، نور پس زمینه و تراول 1 میلی‌متری است. آن همچنین از مکانیزم لولا کنافی استفاده می‌کند که تا 120 درجه قابل تنظیم خواهد بود. آن به قدری مناسب است که شما بتوانید آیپد پرو خود را روی یک میز کامپیوتر قرار دهید.

مجیک کیبورد جدید

این کیبورد دیگر درگاه USB-C تبلت شما را اشغال نخواهد کرد؛ این بدان معناست که کانکتور خود آیپد پرو می‌تواند برای اتصال حافظه‌های جانبی نظیر فلش USB یا گوشی شما آزاد بماند. تعجب برانگیز نیست که اپل می‌گوید این کیبورد بهترین عملکرد خودش را با نسخه‌ی 2020 آیپد پرو نشان می‌دهد. با این حال آیپد پرو فعلی شما نیز با آن سازگار است. مجیک کیبورد 12.9 اینچی با مدل 2018 (نسل سوم و دوم) سازگار است. درحالی که نسخه‌ی 11 اینچی با با نسل اول و دوم آیپد پرو سازگار خواهد بود.

قیمت مجیک کیبورد جدید اپل

مدل 11 اینچی این کیبورد با قیمت 299 دلاری عرضه خواهد شد، در حالی که قیمت مدل 12.9 اینچی آن 349 دلار اعلام شده است. هر دو مدل از ماه می به فروش می‌روند. این تأخیر، به خاطر اضافه شدن پشتیبانی از ترک پد در آپدیت iPadOS 13.4 است. اپل این آپدیت را 24 مه (4 خرداد 99) برای تبلت‌های آیپد پرو خود منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*