ردمی کی 30 پرو

قدرت‌نمایی گوشی ردمی کی 30 پرو زوم ادیشن در گیک‌بنچ

برند زیرمجموعه شیائومی قصد دارد در همکاری با فرنچایز سریع و خشن (Fast and Furious)، گوشی ردمی کی 30 پرو زوم ادیشن (Redmi K30 Pro Zoom Edition) را به طور محدود عرضه کند.

اخیرا ردمی کمپین تبلیغاتی خود را برای گوشی K30 Pro با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد. در همین راستا، امروز عکس تازه‌ای منتشر شده که این محصول را در رنگ سفید نشان می‌دهد. اما نسخه اختصاصی گوشی با نام کامل ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با کسب امتیازات بالا در بنچمارک Geekbench هم خودنمایی کرده است.

ردمی کی 30 پرو زوم ادیشن

همکاری فرنچایز سریع و خشن با ردمی برای عرضه گوشی کی 30 پرو زوم ادیشن

بر اساس نتایج، این دستگاه مجهز به یک چیپ 8 هسته‌ای کوالکام با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است که باید اسنپدراگون 865 باشد. در ضمن، رم 8 گیگابایتی دارد و با سیستم عامل اندروید 10 کار می‌کند.

می‌دانیم که نسخه معمولی ردمی کی 30 پرو،  دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ بنابراین پسوند زوم ادیشن، توجیه کننده‌ی وجود سنسور 108MP در این نسخه خاص است. همچنین در تبلیغات، این دستگاه به عنوان دارنده‌ی بزرگ‌ترین محفظه خنک‌کننده بین تمام گوشی‌ها معرفی شده است. برخورداری از رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، دیگر ویژگی‌های ممتاز آن محسوب می‌شوند.

ردمی کی 30 پرو

از لحاظ طراحی، تغییراتی را در قیاس با ردمی کی 20 پرو شاهد هستیم؛ مثلا اینکه قاب پشتی، حالت منشوری ندارد و دوربین‌های عقب هم به جای چیدمان عمودی، در یک ماژول دایره‌شکل جای گرفته‌اند. البته احتمالا دوربین سلفی پاپ آپ و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، در ردمی کی 30 پرو هم وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی تر از گل .خوشگله بهتر از a51 وa71