چیلیوری

مدیرعامل چیلیوری از پایان فعالیت این سرویس غذای آنلاین خبر داد

مدیرعامل چیلیوری در صفحه شخصی توییتری خود نوشت پس از 4.5 سال تلاش مداوم، سرانجام این سرویس سفارش غذا آنلاین به صورت رسمی به فعالیت خود پایان می‌دهد.

شرکت چیلیوری با استقبال زیاد کاربران موفق شد در مدت کوتاهی به رشد قابل توجه‌ای برسد، اما در این بین با مشکلات متعددی مواجه شد و هم‌اکنون خبرها از پایان فعالیت این سرویس حکایت دارند. در همین رابطه علیرضا صادقیان، بنیان‌گذار و مدیرعامل سرویس سفارش غذای آنلاین چیلیوری در صفحه شخصی توییتری خود با اعلام این که این سرویس به کار خود پایان داد، نوشت:

چیلیوری با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش، با همه خاطراتش، با همه زحماتی که صدها نفر طی 4.5 سال برایش کشیده بودند به پایان رسید. از همه همکارانی که طی این سال‌ها، خصوصا در سال 98 و در اوج سختی‌ها برای چیلیوری زحمت کشیدند سپاسگزارم.

جزئیات تعطیلی چیلیوری

مدیرعامل چیلیوری بیانیه‌ای را در خصوص تعطیلی این سرویس سفارش آنلاین غذا منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

چیلیوری فعالیتش را متوقف می‌کند

همراهان عزیز چیلیوری

امروز مجبور به اعلام تصمیمی سخت و دشوار هستیم و آن توقف فعالیت پلتفرم چیلیوری حداقل در شرایط کنونی است. صادقانه بگوییم از نخستین روزهای فعالیت، خودمان را برای شرایط سخت آماده کرده بودیم، اما اغراق نیست اگر بگوییم سال 98 پرچالش‌ترین سال برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کشورمان بوده است. باید اعتراف کنیم مصائب و مشکلات امسال و ادامه شرایط استثنایی کنونی از توان استارت‌اپ ما فراتر رفته است.

تیم حرفه‌ای چیلیوری، ریحون و سرمیز که به کار تک تک آنها افتخار می‌کنیم، تلاش شبانه‌روزی خود را در ماه‌های اخیر نیز ادامه داده‌اند، شروع بحران کرونا باعث افت 70 درصدی میزان سفارش آنلاین غذا شده است و مجبور شدیم مذاکره برای جذب سرمایه جدید را به پایان این شرایط موکول کنیم. می‌دانیم اشتباهاتی داشتیم و یا برخی مواقع نتوانستیم رضایت کاربرانمان را به طور کامل برآورده کنیم، اما تمام تلاشمان را کردیم که از اشتباهاتمان درس بگیریم و یک پلتفرم مناسب و کارآمد برای خدمت به شما ایجاد کنیم.

در دو سال گذشته بخش بزرگی از انرژی و هزینه ما به جای تمرکز روی کسب و کار صرف خنثی‌سازی اقدامات انحصارگرایانه رقیبمان شد که با رقابت ناسالم خود جلوی همکاری رستوران‌ها با چیلیوری را می‌گرفت. این انحصارطلبی با شکایت چیلیوری در شورای رقابت محکوم شد، اما متاسفانه به دلیل نبود رگولاتور و شرایط رقابتی سالم، این روش انحصارگریانه حتی در این شرایط بحرانی هفته‌های اخیر نیز ادامه داشت.

مانند هر شرکت دیگر، در طول فعالیت ما مشکلات و اشتباهات دیگری هم وجود داشت که اشاره به آنها چیزی از مسئولیت ما کم نمی‌کند و مسئولیت عدم موفقیت چیلیوری را می‌پذیریم. در انتها از طرف هیئت‌مدیره و تمامی سهام‌داران شرکت اعلام می‌کنیم که به تعهداتمان نسبت به تیم و تمامی همکاران تجاری و ذینفعان پایبند خواهیم بود.

مدیرعامل، تیم مدیریت و هیئت‌مدیره چیلیوری

چیلیوری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چیز خاصی نیست شما هم مثل ما بیکار شدین عادی میشه