تراشه اسنپدراگون 865

تراشه اسنپدراگون 865 قدرت‌بخش گلکسی فولد 2 و نوت 20 سامسونگ خواهد بود

بررسی کد کرنل سامسونگ گلکسی S20 از تجهیز گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به تراشه اسنپدراگون 865 خبر می‌هد. سرنخ‌هایی هم از یک گوشی مرتبط با گلکسی زد فلیپ به دست آمده است.

با انتشار کد کرنل نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 توسط سامسونگ، اهالی وب‌سایت XDA-Developers به کندوکاو در آن پرداختند. حاصل این بررسی، مواجه شدن با عباراتی مانند C2، WIN2 و Zodiac Project بود که معرف گوشی‌های بعدی سامسونگ هستند. همچنین Kona که نامی دیگر برای تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام است.

کد کرنل گلکسی S20

از آنجایی که پیش‌تر از “Canvas” به عنوان اسم رمز گلکسی نوت 20 نام برده شده بود؛ C2 باید به یکی از مدل‌های آینده نوت ارتباط داشته باشد و می‌بینیم که به واژه Kona لینک شده است. پس این‌گونه می‌توان برداشت کرد که اعضای خانواده نوت 20 به اسنپدراگون 865 پلاس مجهز نخواهند شد؛ همان‌طور که سری نوت 10 هم فاقد اسنپدراگون 855 پلاس بود. البته این باید نسخه قابل عرضه نوت 20 در آمریکا باشد و هنوز مشخص نیست نسخه اروپایی با چه تراشه‌ای از راه می‌رسد.

اما WIN2 یا Winner 2 جانشین گلکسی فولد است که به جای اسنپدراگون 855، از SD865 قدرت خواهد گرفت. این شامل نسخه اروپایی آن هم می‌شود.

کد کرنل گلکسی S20

به نظر می‌رسد Zodiac Project هم به گلکسی زد فلیپ مرتبط باشد. البته چون مانند مدل اورجینال از تراشه +SD855 استفاده می‌کند؛ احتمالا گوشی کاملا تازه‌ای نخواهد بود و نسخه‌ای اختصاصی برای بازار چین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من شخصا. با گوشی نوت سامسونگ بیشتر از نمونه های اس اش حال میکنم
    شاید همین تفاوت های کوچیکی که توضیح دادین باعث این حس من شده باشه

  2. همش اسنپدراگون باشه بهتره اگزینوس اصلا بهینه نیست.