مدل 2018 گلکسی ای 9

آپدیت اندروید 10 برای مدل 2018 گلکسی ای 9 سامسونگ منتشر شد

مدل 2018 گلکسی ای 9 (Galaxy A9) که اولین گوشی سامسونگ با دوربین چهارگانه بود، در حال دریافت آپدیت اندروید 10 است.

در نوامبر سال 2018 بود که این مدل از سامسونگ ‌گلکسی ای 9 وارد بازار شد. به‌رغم وجود یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی در پنل پشتی، کاربران زیادی از عملکرد دوربین گوشی راضی نبودند. نرم افزار قدیمی آن هم چنگی به دل نمی‌زد.

انتشار آپدیت OneUI 2.0 برای مدل 2018 گلکسی ای 9 در لهستان

اما این مشکلات با انتشار آپدیت اندروید 9 پای در سال گذشته، تا حد زیادی رفع شدند. حالا کاربران می‌توانند از مزایای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری OneUI 2.0 هم بهره‌مند شوند. البته کمپانی کره‌ای، فهرست کاملی از تغییرات ایجاد شده ارائه نداده است؛ اما باید انتظار ژست‌های ناوبری به‌روز شده، سازمان‌دهی بهتر نوتیفیکیشن‌ها، پشتیبانی از حالت تیره (Dark mode) در اپلیکیشن‌های بیشتر و بهینه‌سازی‌های دیگری را داشته باشیم.

ناگفته نماند که این آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل برای مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۹ خواهد بود؛ ولی آپدیت‌های امنیتی تا سال دیگر هم ارائه خواهند شد. هم‌اکنون این آپدیت برای کاربران گلکسی A9 در لهستان قابل دسترسی است و در آینده نزدیک، به سایر کشورها نیز خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نظرات دوستان رو خوندم
    به این نتیجه رسیدم سامسونگ اشغاله

  2. خداییش متریال سال 2018 سامسونگ رو با 2020 مقایسه کنید… 🙂😑

  3. به جرات میتونم بگم این گوشی یکی از بی ارزش ترین موبایل های موجود در زمان خودش بود اگه اشتباه نکنم 6 میلیون قیمت خورد در ایران و حتی ضد اب هم نبود دوربینش هم خوب نبود حالا بقیه چیزا پیش کش