گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو

بررسی گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو (گجت تی وی)

گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو را باید قدرتمندترین و بهترین گوشی شرکت Oppo تا امروز دانست. Oppp Find X2 Pro رقیبی بسیار جدی برای پرچمداران 2020 است. در گجت تی وی نگاهی نزدیک به آن خواهیم انداخت.

اوپو فایند ایکس 2 پرو با وجود داشتن نمایشگری 6.7 اینچی خوش دست بوده و از طراحی بدون حاشیه بی‌نظیری بهره می‌برد. داشتن نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 90.9 درصدی سبب شد آن را از نظر طراحی، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تا امروز خطاب کنیم. البته این تنها ویژگی پرچمدار تازه وارد شرکت Oppo نیست. گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو از نظر کیفیت نمایشگر و دوربین، قدرت سخت افزاری و چند زمینه دیگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی Oppo Find X2 Pro در مقایسه با پرچمدار غول‌پیکری همچون سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا جمع و جورتر است. یکی از ویژگی‌های ظاهری آن منحنی بودن قاب پشتی که سبب قرارگیری راحت گجت در دست می‌شود. از نظر جنس بدنه، گوشی در دو نسخه عرضه شده است. یکی از آن‌ها با سرامیک ساخته شده و دیگری از جنس چرم است.

نمایشگری بسیار باکیفیت نقطه قوت دیگر این پرچمدار چینی است. پنل صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده و از رزولوشن کیو اچ‌دی (1440 در 3168 پیکسل) بهره می‌برد. نمایشگر با نسل ششم شیشه‌های گوریلا گلس محافظت شده و و تراکم پیکسلی آن 513 پی‌پی‌آی است. دو ویژگی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد نمایشگر را باید پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیتس بیان کرد! اولین قابلیت برای اجرای روان بازی‌ها و دومین ویژگی، به منظور مشاهده راحت محتوا زیر نور مستقیم آفتاب کاربرد دارد.

بهترین دوربین موبایل شرکت Oppo تا امروز در گوشی فایند X2 پرو به کار رفت. دو سنسور 48 مگاپیکسلی وجود دارد. یکی از آن‌ها از لنز واید و دیگری لنز اولترا واید استفاده می‌کند. سنسور دیگر با رزولوشن 13 مگاپیکسل، زیر لنزی پریسکوپی با توان زوم اپتیکال 5x قرار دارد. به عنوان دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی باید به استفاده از تراشه اسنپدراگون 865، داشتن حداقل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی از نوع UFS 3.0 و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی اشاره کرد.

بررسی ویدیویی گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. محبوب ترین گوشی ها اول اپل دوم سامسونگ سوم هواوی چهارم شیاومی محبوبیت یعنی میزان فروش نه چیزای دیگه

  2. گرونن انصافاً…
    نسخه معمولیش 1130 و نسخه پرو 1350 دلار اونم مشخص نیست نسخه سرامیکی دیگه چقدره قیمتش…
    بجز شیائومی هر شرکتی تا سرامیک رو آورد تو محصولاتش یهو قیمتم پرواز کرد…
    وانپلاس کمی مشخصات پایینتر و قیمت متعادل‌تری داره احتمالاً…

  3. حال کردم چینی ها با سرعت نور دارن پیشرفت میکنن😍
    بنظر من از لحاظ محبوبیت در جهان بهترین برد چینی اول وان پلاس هست بعد شیائومی بعد اوپو 😍⁦☺️⁩
    هواوی رو نیاوردم تو لیست چون اوضاعش بحرانیه و گرنه اول بود از هر لحاظ 🌹

  4. خیلی گرونه ، من شخصا آنقدر پول میخواستم بدم آیفون می‌گرفتم چون پول آدم حفظ میشه و راحتم فروش میرسه

    ولی مشخصاتش فوق العاده ست