شیائومی ردمی 8 ای پرو

شیائومی ردمی 8 ای پرو در اندونزی معرفی شد

شیائومی در اندونزی از یک گوشی جدید با نام شیائومی ردمی 8 ای پرو (Xiaomi Redmi 8A Pro) رونمایی کرده است که در ادامه با مشخصات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

گوشی ارزان قیمت جدید شیائومی در واقع همان گوشی ردمی 8 ای دوال است که با نام جدید در این کشور معرفی شده است.

مشخصات شیائومی ردمی 8 ای پرو

با یک گوشی ارزان قیمت روبرو هستیم که دارای نمایشگر 6.22 اینچ از نوع IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس است. نمایشگر گوشی همچنین با محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. تراشه اسنپدراگون 439 قلب تپنده شیائومی ردمی 8 ای پرو را تشکیل می‌دهد. 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی این تراشه را همراهی می‌کند. امکان افزایش ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه microSD اختصاصی نیز وجود دارد.

شیائومی ردمی 8 ای پرو

وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده باتری قدرتمند 5,000 میلی‌آمپری است که از شارژر سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی با توجه به ظرفیت بالای باتری، از درگاه USB-C در این گوشی استفاده کرده است، اما متأسفانه در جعبه فقط یک شارژر 10 وات وجود دارد.

در مورد ابعاد گوشی باید بگوییم که طول و عرض دستگاه برابر 156.5 در 75.4 میلی‌متر بوده و ضخامت آن به 9.4 میلی‌متر می‌رسد. همچنین، ردمی 8 ای پرو دارای پوشش P2i برای محافظت در مقابل نفوذ قطرات آب و مایعات است. طراحی بافت‌دار پشت گوشی به این معنی است که Redmi 8A Pro بعید است از دستان شما لیز بخورد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در پایین دستگاه به چشم می‌خورد.

گوشی پایین‌رده جدید شیائومی از وب‌سایت شعبه اندونزی این برند در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید قابل خریداری است. نسخه با حافظه داخلی 16 و رم 2 گیگابایت دارای قیمت 93 دلار است. این در حالی است که نسخه 32 / 3 گیگابایتی با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فک کنم شیائومی رو این گوشیا سود نداره

  2. قیمت گذاری که عالیه اما هدف در تولید سه نسخه از ۸ آ چیه

  3. کاش زیر صفحه ننویسه redmi خیلی زشت میشه