فیلم Killers of the Flower Moon

مارتین اسکورسیزی برای ساخت فیلم Killers of the Flower Moon با اپل و نتفلیکس وارد مذاکره شد

بنابر گزارش وال استریت ژورنال، هزینه‌های ساخت فیلم Killers of the Flower Moon بیشتر از پیش‌بینی‌های پارمونت پیکچرز بوده‌است و حالا مارتین اسکورسیزی باید به دنبال سرمایه‌گذاران بیشتری برای تولید و پخش فیلم جدیدش باشد.

فیلم مرد ایرلندی به واسطه استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای جوان‌سازی بازیگرانش به پروژه‌ای بسیار پرهزینه تبدیل شد و تنها نت‌فلیکس توانست سرمایه مورد نیاز برای ساخت این اثر را در اختیار اسکورسیزی قرار دهد. اینطور که پیداست مشکلات این فیلم‌ساز ایتالیایی-آمریکایی با هزینه تولید فیلم‌هایش تمامی ندارد و بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایندگان اسکورسیزی برای تولید یا پخش فیلم Killers of the Flower Moon با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو در حال مذاکره با کمپانی‌های نت‌فلیکس و اپل هستند؛ زیرا پارمونت پیکچرز به تنهایی قادر به ساخت این اثر نیست یا حداقل قصد ندارد به تنهایی تمام ریسک مالی-تجاری این پروژه را قبول کند.

پیش‌بینی می‌شود ساخت فیلم قاتلان ماه کامل بیش از 200 میلیون دلار هزینه داشته باشد. اسکورسیزی چندی قبل با کمپانی‌های یونیورسال و مترو گلدوین مایر درباره ساخت این اثر مذاکراتی داشته‌است، اما پارمونت پیکچرز تمایل دارد همچنان به عنوان سرمایه‌گذار در پروژه سهیم باشد، به همین خاطر شانس رسانه‌هایی همچون اپل تی‌وی پلاس و نت‌فلیکس برای همکاری در ساخت و پخش قاتلان ماه کامل بیشتر از سایر رقیبان است.

داستان فیلم Killers of the Flower Moon توسط اریک راث فیلم‌نامه‌نویس برنده اسکار بر اساس کتابی با همین نام نوشته خواهد شد. رمان قاتلان ماه کامل در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و روایتگر چند فقره قتل زنجیره‌ای در میان قبیله‌ای از سرخ‌پوست‌ها در حوالی سال ۱۹۲۰ است. در آن سال‌ها در زمین‌های سرخپوستان اوسیج نفت پیدا می‌شود و آن‌ها به ثروتی باد آورده می‌رسند، اما چند درگیری خونین و پیچیده، خیلی زود خوشبختی‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حل معمای این قتل‌ها یکی از اولین پرونده‌های مهم پلیس فدرال آمریکا به‌شمار می‌رود و به همین خاطر همواره از جذابیت خاصی نزد علاقه‌مندان به ماجراهای پلیسی در آمریکای شمالی برخوردار بوده‌است.

پارمونت پیکچرز قرار بود هزینه‌های ساخت فیلم The Irishman را هم تامین کند ولی این کمپانی همانند پروژه جدید اسکورسیزی در عمل به وظایف مالی خود ناکام ماند و در نهایت امر نت‌فلیکس با صرف 173 میلیون دلار توانست مرد ایرلندی را تولید و پخش کند.