مکالمه گروهی واتساپ

تعداد کاربران مکالمه گروهی واتساپ به بیش از 4 نفر می‌رسد

در مکالمه گروهی واتساپ به صورت تصویری یا صوتی، پیشتر فقط چند کاربر قادر به حضور بودند. به وسیله انتشار آپدیت جدید، این محدودیت واتس اپ افزایش پیدا کرد.

هفته پیش اعلام شد محدودیت تعداد کاربران شرکت‌کننده در مکالمه گروهی واتساپ افزایش پیدا خواهد کرد. آن موقع مشخص نبود این تغییرات چه زمانی اتفاق خواهد افتاد، اما حالا به لطف نسخه‌ی آزمایشی واتس اپ اطلاعات بیشتری به دست ما رسیده است.

مکالمه گروهی واتساپ 8 نفره می‌شود

در آینده‌ای خیلی نزدیک سقف تعداد کاربران در نسخه‌ی عمومی این اپلیکیشن 2 برابر شده و از 4 نفر به 8 نفر خواهد رسید. این قابلیت جدید در حال حاضر، در آخرین نسخه بتای پیام‌ رسان واتس اپ ارائه شده و تا افزوده شدن آن به نسخه پایدار برنامه باید کمی بیشتر منتظر بمانید. در یک گزارش جدید WABetaInfo اعلام شد کاربرانی که از جدیدترین نسخه آزمایشی WhatsApp استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود مکالمه‌های گروهی صوتی یا تصویری با حضور حداکثر 8 نفر ایجاد کنند.

برای بهره بردن از این قابلیت، نسخه‌ی واتساپ نصب شده روی گوشی همه کاربران باید یکسان باشد. کافیست در تب Call روی گزینه New Group Call ضربه بزنید و هفت نفر از مخاطبان خود را انتخاب کنید. گفتنی است علاوه بر افزایش ظرفیت تعداد شرکت‌کنندگان در مکالمه گروهی واتساپ، تغییرات کوچک ولی کاربردی دیگری نیز در این پیام رسان رخ داده است.

مکالمه گروهی واتساپ

به طور مثال آیکون تماسی که داخل گروه‌های واتساپ نمایش داده می‌شود، به کاربران اجازه خواهد داد در صورت داشتن گروهی با ظرفیت چهار نفر یا کمتر، به صورت مستقیم و خیلی سریع یک مکالمه صوتی یا تصویری گروهی آغاز کنند.

اگر تعداد کاربران بیشتر از چهار عدد باشد، بعد از لمس آیکون تماس قادر به انتخاب سه نفر دیگر علاوه بر خود خواهید بود. بعد از پایان انتخاب، مجددا مکالمه خیلی سریع آغاز می‌شود. انتظار داریم این قابلیت‌های جدید به زودی در قالب یک نسخه پایدار برای همه کاربران منتشر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوب شد اتفاقا این مدت قرنطینه با دوستام که کلا ۶ نفر بودیم همش از اسکایپ استفاده می کردیم به خاطر محدودیت واتس آپ ولی الان دیگه میایم رو واتس آپ

  2. بابا واتساپ دوتا آپشن اضاف می‌کنه چندتا کم می‌کنه اصن خوب نیست
    بره این حذف کردن پیاما و ورداره همیشه جاش میمونه