هواوی Nova 7 Pro و نوا 7 معمولی

هواوی Nova 7 Pro با نمایشگر منحنی و دوربین چهارگانه در تصاویری رخ نشان داد

تصاویری از گوشی هواوی Nova 7 Pro به همراه مدل اصلی آن در دنیای واقعی منتشر شد. این عکس‌ها، نمایشگر منحنی و دوربین چهارگانه هواوی نوا 7 پرو را تأیید می‌کنند.

گوشی‌های خانواده Nova 7 هواوی، فردا 4 اردیبهشت 99 معرفی خواهند شد. اما هنوز این رویداد برگزار نشده، تصاویری منتشر شده که گوشی هواوی Nova 7 و هواوی Nova 7 Pro را در دستان شخصی در یک فروشگاه نشان می‌دهد. این تصاویر شباهتی بیش از حد انتظار ما بین دو مدل معمولی و پرو این خانواده را ثابت می‌کنند.

هواوی Nova 7

اولین تصاویر مربوط به مدل اصلی این خانواده است که می‌تواند 4 دوربین روی قاب پشتی آن را نشان دهد. پیکربندی این دوربین‌ها شامل حسگرهای 64 + 8 + 8 + 2 مگاپیکسلی است، درحالی که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی تعبیه شده است.

نوا 7 از چیپست کایرین 985 5 جی قدرت می‌گیرد. این بدان معناست که از شبکه موبایل 5G نیز پشتیبانی می‌کند. 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز به همراه این چیپست در اختیار شما قرار خواهد داشت.

هواوی Nova 7 Pro

اما تصاویر دیگر مربوط به گوشی هواوی Nova 7 Pro است که برخلاف شایعات، به جای چیپست پرچمدار کایرین 990 5 جی، از چیپست مشابهی با مدل معمولی نوا 7 یعنی کایرین 985 5 جی قدرت می‌گیرد. پیکربندی حافظه‌ی این گوشی نیز مشابه مدل معمولی، 8 گیگابایت رم با همراهی 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

در پشت قاب این گوشی نیز چهار دوربین با پیکربندی حسگرهای 64 + 8 + 8 + 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود، اما دومین حسگر 8 مگاپیکسلی در این مدل دارای یک لنز پریسکوپی با لرزشگیر اپتیکال  است. این دوربین قادر به ارائه‌ی زوم 50 برابری دیجیتال است که زوم 5 برابری اپتیکال بدون افت کیفیت را نیز شامل می‌شود. دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی این گوشی نیز داری دیافراگم باز f/1.8 است، ولی متأسفانه خبری از لرزشگیر اپتیکال در آن نیست.

اما دوربین 8 مگاپیکسلی دوم در مدل معمولی نوا 7، دارای دیافراگم f/2.4 است و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز نیست. این دوربین می‌تواند زوم دیجیتال 10 برابری و زوم اپتیکال 2 برابری را نیز ارائه کند.

یکی دیگر از تفاوت‌ها بین این دو مدل، نمایشگر آن‌ها است. جایی که هواوی نوا 7 پرو به یک نمایشگر نسبتاً منحنی OLED با اندازه‌ی 6.57 اینچی تجهیز شده است. در حالی که مدل اصلی از یک نمایشگر مسطح OLED با اندازه‌ی 6.53 اینچی بهره می‌برد. ضمناً‌ هر دو مدل وضوح +Full HD و نرخ رفرش استاندارد 60 هرتزی را ارائه می‌کنند.

در مدل معمولی یک حفره‌ی کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی قرار دارد. این حفره در مدل پرو برای میزبانی از دوربین‌های 32 مگاپیکسلی واید و 8 مگاپیکسلی اولترا-واید، بزرگ‌تر است. ظرفیت باتری دو گوشی نیز 4000 میلی‌آمپر ساعتی بوده و با توان 40 وات شارژ می‌شوند.

در پایان باید به عرضه‌ی گوشی‌های جدید سری هواوی نوا در رنگبندی مشکی، سبز، آبی، قرمز و سفید اشاره کرد. البته شایعاتی در مورد یک مدل ارزان قیمت‌تر به نام نوا 7 اس ای نیز وجود دارد که از چیپست کایرین 820 5 جی قدرت خواهد گرفت. ولی هنوز عرضه‌ی این مدل در حد شایعه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*