ساعت خورشیدی فسیل سولار - Fossil Solar watch

ساعت خورشیدی فسیل سولار با بدنه ساخته شده از بیوپلاستیک رونمایی شد

ساعت خورشیدی فسیل سولار – Fossil Solar watch با قابلیت شارژ باتری از طریق انرژی خورشیدی و بدنه‌ای از جنس بیوپلاستیک رونمایی شد.

محصولات منطبق بر سلامت محیط زیست، این روزها اهمیت زیادی در میان سازندگان گجت های هوشمند دارند و حالا کمپانی فسیل نیز از یک اسمارت واچ جدید رونمایی کرده که در ساخت آن، از بیوپلاستیک (پلاستیک‌های ساخته شده از منابع تجدیدپذیر نظیر پسماندهای کشاورزی، غذایی و چربی‌های گیاهی) بهره‌برداری شده است. این اولین محصول از سری ساعت های هوشمند سازگار با محیط زیست است که قرار است توسط فسیل رونمایی شوند.

کمپانی فسیل برنامه‌ی جذابی برای خود تعیین کرده و قصد دارد تا سال 2025 از چندین محصول هوشمند رونمایی کند که در تولید تمام آنها حداقل یک ماده‌ی سازگار با محیط زیست به کار رفته و همگی در بسته‌هایی با قابلیت بازیافت کامل و یا استفاده‌ی مجدد، به دست مشتریان خواهند رسید.

ساعت خورشیدی فسیل سولار با طراحی کلاسیک اما مدرن

ساعت خورشیدی فسیل سولار - Fossil Solar watch

طراحان این برند آمریکایی روش جالبی را برای به‌کارگیری سلول‌های خورشیدی به کار گرفته‌اند و در واقع سطح خارجی بدنه‌ی ساعت خورشیدی Fossil Solar بدون آن که توی ذوق کاربر بزند، به عنوان پنل خورشیدی عمل می‌کند و پرتوهای خورشید را به انرژی تبدیل کرده و درون باتری ذخیره می‌کنند. کمپانی سازنده مدعی است که تنها با یک بار شارژ کامل، کاربران می‌توانند به مدت 4 ماه بدون نیاز به شارژ مجدد، از این ساعت خورشیدی استفاده کنند.

طراحی Fossil Solar watch به سبک‌ ساعت‌های کلاسیک و با یک ظاهر ساده در رنگ‌های کاملا براق و با کنتراست بالا انجام گرفته است تا اکثر کاربران آن را دوست داشته باشند. عقربه‌های سفید در صفحه‌ای سیاه، تضاد جالبی به وجود آورده است که هنگام قرارگیری کنار بندهای رنگی، ظاهر جالبی ایجاد خواهند کرد. بدنه‌ی ساعت کاملا از پلاستیک تشکیل شده که بخشی از پلاستیک آن از روغن کرچک به دست آمده است؛ بندها نیز از الیاف بطری‌های پلاستیکی دور انداخته شده بافته شده‌اند.

تاریخ عرضه و قیمت ساعت Fossil Solar

ساعت خورشیدی فسیل سولار - Fossil Solar watch

کمپانی سازنده هر ساعت را به همراه 5 بند با رنگ‌های مختلف تقدیم خریداران می‌کند تا از حیث تنوع، خیالشان کاملا راحت باشد. جعبه‌ی مقوایی در نظر گرفته شده برای این ساعت دوست‌دار محیط زیست نیز کاملا قابل بازیافت است و شما می‌توانید از آن برای قرار دادن وسایل دیگر بهره ببرید. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ساعت خورشیدی فسیل سولار از اواسط ماه می در دو سایز 36 و 42 میلی‌متری وارد بازار خواهد شد که قیمت هر دو آنها 129 پوند در انگلستان معادل 149 یورو در سایر نقاط اروپا تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه