آیفون SE 2020

بررسی ویدیویی اپل آیفون اس ای 2020 – Apple iPhone SE 2020

در بررسی ویدیویی اپل آیفون اس ای 2020 مشخصات فنی و امکانات آیفون SE 2020 را به چالش کشیده و شما را با ویژگی های Apple iPhone SE 2020 آشنا می‌کنیم.

گوشی آیفون اس ای یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اپل بود که در زمان خود با طراحی، مشخصات و قیمتی که داشت توانست به یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار تبدیل شود. هنوز هم کاربران و کارشناسان، آیفون SE را جزو بهترین گوشی های معرفی شده توسط اپل می‌دانند. به همین دلیل در یکی دو سال اخیر حرف‌ها و شایعه‌های زیادی درباره معرفی نسل دوم آیفون اس ای مطرح شده بود و سرانجام در هفته گذشته، اپل از آیفون اس ای 2 با قیمت رقابتی حدود 400 دلار رونمایی کرد.

مشخصات آیفون اس ای 2020

آیفون اس ای 2020 – Apple iPhone SE 2020 دارای ظاهر آیفون 8 و توان سخت افزاری آیفون 11 است و در رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید به بازار عرضه می‌شود. بدنه شیشه‌ای، نمایشگر 4.7 اینچی Retina IPS LCD با وضوح 1334 در 750 پیکسل، سیستم عامل iOS 13، تراشه قدرتمند و 7 نانومتری A13 Bionic، سه گیگابایت رم، 64 یا 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در دکمه هوم جلوی گوشی و باتری 1821 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی (دارای شارژر 5 واتی در جعبه) از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی های آیفون SE 2020 به شمار می‌روند.

باید دید آیا گوشی میان رده جدید اپل می‌تواند با میان رده‌های قدرتمند بازار که در یکی دو سال اخیر تنوع فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند، رقابت کند یا خیر. آیا شما این میان رده آی او اسی را به میان رده‌های اندرویدی ترجیح می‌دهید؟ در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و بررسی آیفون اس ای 2020 را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها، طراحی و قابلیت‌های این گوشی بیشتر آشنا شوید.

بررسی ویدیویی آیفون SE 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اسمارت فون های ذیل همگی زیر 400 دلار قیمت دارند

    خودتون قضاوت کنید :

    Samsung Galaxy A70
    350 دلار

    Xiaomi Mi 9 Lite
    300 دلار

    Motorola One Hyper
    379 دلار

    Nokia 7.2
    349 دلار

    Oppo A9 (2020)
    399 دلار

    alcatel 3x (2019)
    300 دلار

    Samsung Galaxy A51
    320 دلار

    با سپاس

  2. ینی من بحاطر گویندتون هم که شده همه ویدیو هاتون رو نگاه می کنم. 😂😂😂

  3. شکست تجاری تمام عیار برای اپل خواهد بود

    اپل و سونی کارشون تمومه

    اصولا کمپانی اپل هیچ انعطافی در طول تاریخ از خودش نشون نداده

    مایکروسافت اومد لینوکس رو آورد تو فروشگاه اپ خودش (البته که پولی هم نیست)، دات نت کور رو اوپن سورس و کراس پلتفرم برای همه سیستم عامل ها عرضه کرد و اس کیو ال سرور رو آورد تو لینوکس و حتی ویژوال استودیو رو برد تو مکینتاش

    من حتی فکر می کنم اگر تمایل مردم و دولت ها به سمت لینوکس بیشتر بشه، بیاد ویندوز رو هم اوپن سورس عرضه کنه

    اما اپل خیلی خود رای داره جلو میره

    این گوشی حاشیه دار مدل 10 سال پیش سامسونگ گلکسی S2 رو کی می خره!!!؟؟؟

    شما ببینید حتی کمپانی ال جی هم توان خودش رو روی میانرده میزاره و تمرکز روی گوشی بالارده رو فراموش کرده

    اپل راهی که سونی رو به ورشکستگی رسوند رو داره میره

    گور خودش رو کند

    با سپاس

    • چرا شعر تحویل ملت میدی وقتی از گوشی سرت نمیشه قضاوت نکن مهم خروجیه من مطمعن هستم حتی پرچم داران اندرویدی چه سامسونگ چه هواوی چه شیاومی توان رقابت ندارن با این ایفون به راحتی هم با یه دست میشه کار کرد نه کوچیکه نه بزرگ متوسطه نمایشگرش سرعتم که جای گفتن نداره اندرویدی های میان رده هم هنگیه هم ضعیف دوربین ۴تا ۴تا هم نیست مهم کیفیت دوربینه که این ایفون تکه پشتیبانیشم که حرف نداره امنیتشم که بی نظیره کیفیت برنامه هاشم بالاتره بهترین بازی ها و برنامه ها اول به ایفون میان بعد اگه خواستن به اندروید میارن بعضی وقت ها هم نمیارن

    • واقعا باید بهت خندید خخخ