شیائومی می میکس 4 با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس

شیائومی می میکس 4 با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

دقایقی پیش شیائومی می میکس 4 – Xiaomi Mi MiX 4 که به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مجهز شده، در تست بنچمارک گیک بنچ 5.1.1 رویت شده است.

آخرین باری که ما اطلاعاتی از گوشی شیائومی می میکس 4 دریافت کردیم، به زمانی برمی‌گردد که شیائومی می 9 پرو 5 جی رونمایی شد. در آن زمان در سال 2019 بسیاری تصور می‌کردند که دومین اسمارت فون 5 جی این برند چینی در واقع مدل Mi MiX 4 خواهد بود. اما بعد از رونمایی آن گوشی پرچمدار، دیگر خبری از می میکس 4 مشاهده نکردیم و حالا امروز به طور اتفاقی این تلفن همراه هوشمند قدرتمند در وب سایت گیک‌ بنچ 5.1.1 دیده شده است.

شیائومی می میکس 4 با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس

بر طبق تصویری که از تست بنچمارک این گوشی گرفته شده است، شیائومی می MiX 4 در بخش پردازش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 922 شده است. در بخش پردازش چند هسته‌ای نیز که تمام هسته‌های یک پردازنده به کار گرفته می‌شوند، امتیاز 3320 برای این گوشی به دست آمده است و مشاهده می‌کنید که پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس آن با فرکانس 2.96 گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

قرارگیری پردازنده اسنپدراگون +865 در شیائومی می میکس 4 قطعی نیست

البته این موضوع که در نهایت نیز می میکس 4 به این پردازنده قدرتمند مجهز خواهد شد یا خیر هنوز تایید نشده است. چند روز پیش رئیس بخش بازاریابی کمپانی میزو فاش کرد که در سال جاری هیچ اسمارت فونی به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مجهز نخواهد شد. یکی از بلاگرها نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که این پردازنده نسل جدید همواره یک راه ‌حل مهندسی محسوب می‌شود و تعدادی از سازندگان نیز تست‌های اورلاک بر روی آن انجام داده‌اند، اما هنوز به‌کارگیری آن در محصول نهایی تایید نشده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی منابع نزدیک به شیائومی، اگر کمپانی کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس را در سال 2020 رونمایی کند، می میکس 4 به این چیپست مجهز خواهد شد و اگر هم این چیپ‌ساز آمریکایی قید ساخت این مدل میان‌نسلی را بزند و به سراغ اسنپدراگون 875 برود، در آن زمان شیائومی می MiX 4 را با این پردازنده مشاهده خواهیم کرد. به نظر می‌رسد که گزینه دوم احتمال وقوع بیشتری دارد و به همین دلیل حدس می‌زنیم که گوشی Xiaomi Mi MiX 4 در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی رونمایی شود.