دانلود کنید : 6 مورد از بهترین لانچرهای اندرویدی

یکی از ویژگی های سیستم عامل اندروید ، امکان نصب لانچر های مختلف برای تغییر ظاهر محیط کاربری این سیستم عامل است که کاربران برای تنوع می توانند از آنها استفاده کنند.در این مطلب شما را با 6 مورد از بهترین و سریعترین لانچرهای اندرویدی آشنا خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

برای دانلود هر کدام از لانچر ها بر روی نام آن کلیک کنید

Nova Launcher

download

لانچر نوا (nova) از جمله سبک‌ترین و پر امکانات‌ترین لانچر‌های موجود برای اندروید است. این لانچر با پشتیبانی از جستجوی صوتی گوگل به کاربران امکان شخصی سازی و استفاده بهینه از این لانچر را می‌دهد.

در مورد جلوه‌های ظاهری نوا می‌توان به انیمیشن‌های متنوع و سرعت و روانی در جابجایی بین صفحات اشاره کرد. نسخه رایگان نوا می‌تواند با امکانات بی‌شمار و تم‌های متنوع، ظاهری نو و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

Apex Launcher

download (2)

اپکس (apex) دارای امکانات بی‌شمار نوا نیست ولی در بسیاری از گزینه‌های شخصی سازی شبیه لانچر نوا است. این لانچر به شما اجازه می‌دهد حداکثر 9 صفحه در Home screen خود داشته باشید، شخصی سازی آیکون‌ها و نحوه چینش آن‌ها نیز از امکانات اپکس است. اگر شما به دنبال لانچری سبک با کارایی و پایداری بالا هستید، اپکس می‌تواند نیازتان را برطرف کند.

GO Launcher EX

download (3)

این لانچر جزء شناخته شده‌ترین لانچرهای اندروید در ایران است که با تم‌های فراوان و حتی تم‌های ساخته شده توسط کاربران ایرانی می‌تواند انتخاب مناسبی جهت پوشش سلایق مختلف باشد. این لانچر از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند (gestures) که می‌توان برای راه اندازی برنامه‌ها و تنظیمات مختلف از آن ها بهره گرفت.

Smart Launcher

download (4)

از جمله با اصالت‌ترین و متفاوت‌ترین لانچرهای اندروید است که با طراحی جدید موسوم به bubbles  فضای تلفن هوشمند اندرویدی شما را تحت تاثیر تغییرات زیادی قرار می‌دهد و باعث تازگی آن می‌شود. متاسفانه این لانچر از ویجت‌ها پشتیبانی نمی‌کند و برای کسانی که از ویجت‌ها استفاده می کنند گزینه مناسبی نیست.

Apus Launcher

download (1)

جدیدترین عضو خانواده لانچرها که به واسطه سبک بودن و سرعت بالای آن در مدت کوتاهی توانست کاربران زیادی را شیفته خود کند. این لانچر به سبب سرعت و روان بودن از امکانات بالایی برای شخصی سازی بهره نمی‌برد ولی در حد رفع نیازهای عادی کاربرانی که نسخه اندروید تلفن همراهشان به نسخه‌های بالاتر آپدیت نمی‌شود، مناسب است و تجربه استفاده از اندروید را برای آن‌ها لذت بخش می‌کند.

Hola Launcher

imagesباورتان می‌شود حجم فایل نصبی این لانچر تنها 1 مگابایت است؟ این لانچر سعی نموده سریع‌ترین و بهترین کارایی را در کنار امکاناتی مناسب فراهم آورد. هولا دارای امکانات اختصاصی مفیدی است که کار با آن را راحت‌تر می‌نماید. همچون hola swipe ،hola box  و …

در کنار لانچرهای معرفی شده، شما می‌توانید بنا بر نیاز یا ظاهر مورد نظر خود از لانچرهایی چون cm launcher ،ilauncher  launcher lab ،buzz launcher ،z launcherو… استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط next launcher …..و دیگر هیچ

  2. پس Go luncher کو؟
    luncher 8 free هم خیلی خوبه

  3. همه اینارو تست کردم
    یکی از یکی داغونتر
    بهترین و روونترین لانچیر next luncher هست که تو اینجا اصلا نمیبینمش !!!!!!!!!!!!!!!