گلکسی های سامسونگ

لذت ماندن در خانه با گلکسی های سامسونگ

این روزها که ویروس کرونا بسیاری از افراد را خانه‌نشین کرده است، گلکسی های سامسونگ با قابلیت‌های ویژه خود می‌توانند ماندن در خانه را لذت‌بخش کنند.

در روزهایی که برای حفظ سلامت خود و عزیزان‌مان مجبوریم برای مدت طولانی در خانه بمانیم، داشتن ابزارهایی برای حفظ بهره‌وری، فعالیت و از همه مهمتر داشتن سرگرمی، بسیار مهم است.

هرچند داشتن فعالیت روزانه در این شرایط بسیار مهم است اما در عین حال خوب است که گاهی هم فارغ از همه مسایل فقط بنشینیم و برنامه مورد علاقه‌مان را تماشا یا بازی‌های هیجان انگیزمان را اجرا کنیم. اگر می‌خواهید این کارهای تفننی بیشتر از قبل برایتان لذتبخش و راحت باشد، حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید:

قابلیت های ویژه گلکسی های سامسونگ

استریم محتوا به بهترین شکل

هیچ چیز به اندازه تماشای یک فیلم یا سریال جذاب، رضایت‌بخش نیست. روی نمایشگرهای Infinity یا Infinity-O سری گلکسی سامسونگ، می‌توانید همه سریال‌های مورد علاقه‌تان را با بهترین کیفیت مشاهده کنید و چه گوشی خانواده S20 یا گلکسی Z Flip را انتخاب کرده باشید، قدرت پردازنده‌های گوشی، تماشای روان فیلم را برای شما تضمین می‌کند. حتی اگر بخواهید تجربه خودتان از تماشای فیلم را تنوع ببخشید، می‌توانید با سامسونگ دکس (Dex) به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل شده و فیلم را روی صفحه‌های بزرگ تماشا کنید.

اجرای همزمان همه کارها

برای اینکه بتوانید همزمان با تماشای ویدیوی مورد علاقه‌تان، کارهای دیگر را هم روی گوشی انجام دهید باید به سراغ سامسونگ دکس (Dex) بروید. فقط کافی است گوشی را با استفاده از کابل USB C-HDMI به نمایشگر و یا تلویزیون مورد نظرتان متصل کنید. در این حالت نه تنها می‌توانید محتوای مورد نظرتان را به راحتی ببینید بلکه می‌توانید همزمان با تماشای ویدیو، با دوستانتان هم چت کرده یا در اینترنت مشغول انجام کارهای دیگر خود باشید.

گاهی آنقدر در این حالت راحتی غرق می‌شویم که حتی کوچک‌ترین حرکتی هم برایمان دشوار می‌شود. در شرایطی که آنقدر احساس راحتی دارید که ترجیح می‌دهد حتی برای متوقف کردن یا اجرا کردن ویدیوی در حال نمایش هم از جایتان بلند نشوید، قلم S Pen گلکسی نوت 10 با قابلیت‌های اتصال از راه دور به کمکتان می‌آید. حتی وقتی که گوشی با استفاده از سامسونگ دکس (Dex) به یک نمایشگر خارجی وصل شده باشد، باز هم با استفاده از S Pen می‌توانید اپلیکیشن اجرای ویدیوی گوشی را به راحتی کنترل کنید. یکبار فشار دکمه S Pen اجرای ویدیو را متوقف یا شروع می‌کند و دو بار فشار آن، اجرای ویدیوی بعدی را شروع می‌کند. با بالا یا پایین بردن S Pen می‌توانید صدای ویدیوی خود را کم یا زیاد کنید. لازم به ذکر است که می توانید دستورهایی که توسط S Pen اجرا می شود را در منوی تنظیمات شخصی سازی کنید.

بازی به همان شکلی که دوست دارید

هیچ حسی بهتر از چشمک زدن کلمه «برنده!» روی صفحه بازی نیست برای همین در زمان طراحی گوشی‌هایمان همیشه توجه داشتیم تا بهترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه ممکن از بازی را برای شما فراهم کنیم.

سری گلکسی S20 هم استثنا نیست. نرخ به‌روزرسانی بالای صفحه نمایش و روان بودن اسکرول در این سری باعث می‌شود بازی به بهترین شکل در آنها اجرا شود. برای این که بیشترین لذت را از نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی نمایشگر سری S20 ببرید فقط کافی است به بخش Setting -> Display -> Motion رفته و روی گزینه 120 هرتز کلیک کنید.

بازی‌های جدید هم از نظر حجم و هم از نظر توان پردازشی مورد نیاز بسیار سنگین‌تر از بازی‌های قدیمی هستند. پس برای اجرای آنها نیاز به یک گوشی بسیار قدرتمند دارید. گوشی های گلکسی نوت 10 و S20 در کنار پردازنده فوق سریع خود از قابلیت Game Booster با استفاده از هوش مصنوعی بهره می‌برند که روی اجرای بازی در گوشی نظارت کرده و بصورت خودکار متناسب با سنگین‌تر شدن اجرای بازی، تنظیمات گوشی شما را تغییر داده و به این ترتیب هیچ اختلالی در روند بازی شما ایجاد نمی‌شود. حتی می‌توانید انتخاب کنید که در زمان بازی نوتیفیکیشن‌های گوشی غیر فعال شوند تا شما حواستان کاملا روی بازی متمرکز شود.

یکی از مهم‌ترین مسایل در اوج بازی‌ها این است که همه فرمان‌های لمسی یا تماسی روی صفحه گوشی فورا اجرا شوند و هیچکدام جا نیفتد. برای همین در سری گلکسی S20 میزان تاخیر تماس صفحه نمایش به عدد فوق‌العاده 240 هرتز رسیده و از قابلیت واکنش صوتی فوری بلوتوثی استفاده شده است تا در پایان بازی همیشه شما باشید که عنوان قهرمانی را دریافت می‌کنید.

برای این که در این دوران فراغت و در خانه بودن، بتوانید بهترین گزینه‌ها و بازی‌ها را در اختیار داشته باشید، شرکت سامسونگ در همکاری با مایکروسافت امکان دسترسی به برترین بازی مسابقات خیابانی یعنی Forza Street را در نیمه اول 2020 به کاربران خود خواهد داد. از بازی تا استریم محتوا، دستگاه‌های مختلف خانواده گلکسی در اوج قدرت آماده کمک به راحتی و سرگرمی شما هستند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ همراه همیشگی 😎