دانلود آپدیت جدید بازی فورتنایت 12.50 Fortnite

دانلود آپدیت جدید بازی فورتنایت 12.50 Fortnite برای اندروید و iOS-اردیبهشت 99

دانلود آپدیت جدید بازی فورتنایت 12.50 Fortnite برای اندروید ، آی او اس به همراه جزئیات تغییرات و قابلیت های جدید به روز رسانی اردیبهشت 99. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

انتشار فصل سوم از چپتر دوم بازی فورتنایت تا نیمه خرداد ماه به تعویق افتاد، اما استودیو اپیک گیم بی‌خیال اضافه کردن محتوای جدید به فصل دوم بازی محبوب خود نشده است. مهم‌ترین تغییر آپدیت 12.50 بازی Fortnite مربوط به نشانه‌گیری با اسلحه دوربین‌دار است. طی هفته‌های گذشته بازیکنان بسیاری و حتی استریمرهای سرشناسی همچون Tfue و Ninja از ایرادهای این موجود در این بخش شکایت کرده بودند. بر اساس ادعای اپیک گیمز بسیاری از مشکلات ذکر شده به وسیله این به‌روزرسانی مرتفع خواهند شد.

طی چند هفته اخیر اسلحه تک تیرانداز سنگین (اسنایپر سنگین) تعادل بازی را برهم زده بود و به سلاحی ضروری برای مبارزه تبدیل شده بود؛ زیرا علاوه بر خسارات قابل توجه‌ای که بازیکنان رقیب وارد می‌کرد توان بالایی در آسیب رساندن به سازه‌های مربوط به آن‌ها را نیز داشت. اینطور که پیداست در آپدیت جدید بازی فورتنایت عملکرد این سلاح کمی متعادل‌تر شده است. علاوه‌بر این بهبودها و رفع برخی باگ‌های اعصاب خورد کن قدیمی و جدید بازی، حالت جدیدی به بخش بتل رویال اضافه می‌شود که در جمعه اولین رویداد مهم آن برگزار خواهد شد.

دانلود آپدیت جدید بازی فورتنایت Fortnite 12.50

فورتنایت 12.50 – Fortnite 12.50 Fortnite

  • تاریخ آخرین آپدیت 10 اردیبهشت 99
  • حجم فایل نسخه اصلی بازی: 147 مگابایت
  • حجم فایل نصب کننده بازی: 3 مگابایت
  • توضیحات نسخه اندروید: لطفا یکی از فایل های زیر را دانلود کنید. لینک دانلود اول مربوط به نسخه کامل و لینک دوم اینستالر بازی را دانلود کرده و سپس بازی با گوشی باید دانلود شود. فایل دیتا هم توسط خود بازی پس از نصب آن دانلود می‌شود. دیتای بازی حدود 1 تا 2 گیگابایت حجم دارد.
دانلود نسخه اصلی بازی برای اندروید با حجم 147 مگابایت دانلود نصب کننده بازی برای اندورید با حجم 3 مگابایت دانلود نسخه آی او اس/iOS بازی برای آیفون و آیپد دانلود بازی برای سایر پلتفرم ها

بازی فورتنایت هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی سی، iOS و اندروید در دسترس است.