آپدیت درایور GPU

آپدیت درایور پردازنده گرافیکی برای شیائومی می 10 و ردمی کی 30 پرو منتشر شد

کاربران گوشی های شیائومی می 10، Mi 10 Pro و ردمی کی 30 پرو می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن، نسبت به آپدیت درایور پردازنده گرافیکی یا GPU دستگاه خود اقدام کنند.

کوالکام همراه با تراشه های اسنپدراگون 865 و 765 یک ویژگی جذاب را هم موسوم به الیت گیمینگ معرفی کرده بود. این قابلیت، امکان آپدیت درایور پردازنده گرافیکی گوشی را با یک اپ فراهم می‌کند؛ بدون اینکه مجبور باشید منتظر انتشار آپدیت فرم‌وِر بمانید.

آپدیت درایور پردازنده گرافیکی در گوشی های شیائومی

این آپشن به‌روزرسانی را در کارت گرافیک کامپیوتر هم داریم؛ یعنی بدون نیاز به ورژن جدید ویندوز، درایورهای آن را آپدیت می‌کنیم. حالا کاربران سه موبایل شیائومی می‌توانند برای اولین بار از این امکان بهره‌مند شوند.

هر سه گوشی شیائومی می 10 پرو 5G، می 10 و ردمی کی 30 پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 هستند. هم‌اکنون آپدیت درایورهای GPU در آن‌ها بدون توجه به رام، امکان پذیر شده؛ اما فعلا اپلیکیشنی که این کار را انجام می‌دهد، فقط در اپ استور چینی قابل دانلود است.

آپدیت درایور پردازنده گرافیکی

بهینه‌سازی‌های سفارشی برای اجرای بازی‌های پابچی موبایل، فورتنایت و Honkai Impact 3rd رهاورد این آپدیت گرافیکی هستند. به‌روزرسانی رابط گرافیکی ولکان و OpenGL ES را هم به آن اضافه کنید که باعث بهبود تجربه گیمینگ می‌شود.

ناگفته نماند که اپ مورد اشاره، GPU Driver Updater نام دارد و هنوز مشخص نیست چه زمانی در گوگل پلی استور قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از چین و همه محصولات اش متنفر ام

  2. پیشرفت کمپانی شیامی رو دوست دارم