طراحی نسل بعدی گلکسی زد فلیپ -  Samsung Galaxy Z Flip

نسل بعدی گلکسی زد فلیپ احتمالا با سه دوربین ساخته می‌شود

سامسونگ برای طراحی نسل بعدی گلکسی زد فلیپ –  Samsung Galaxy Z Flip دو ایده‌ی جدید ارائه داده که هر جفت آنها شامل سه دوربین اصلی روی پنل پشتی گوشی تاشوی سامسونگ می‌شوند.

گلکسی زد فلیپ اولین گوشی تاشو مدرن سامسونگ بود که چند ماه پیش وارد بازار شد و با وجود آن که چندین ماه تا زمان عرضه نسل بعدی آن فاصله داریم، کمپانی سازنده از همین حالا کار بر روی طراحی و ساخت آن را آغاز کرده است. بر طبق اطلاعات یک پتنت جدید که به تازگی از سوی اداره مالکیت معنوی جهانی (WIPO) منتشر شده است، سامسونگ دو طرح اصلی را برای طراحی پنل پشت این گوشی منعطف در نظر گرفته که هر دو سه دوربین روی پنل پشتی با ساختار عمودی و افقی را نشان می‌دهند.

طراحی نمایشگر نسل بعدی گلکسی زد فلیپ ثابت مانده است

در مدل اول کادر مستطیلی دوربین‌ها به صورت افقی قرار گرفته که این موضوع باعث شده است نمایشگر دوم که مخصوص نمایش نوتیفیکیشن‌هایی نظیر اطلاعات تماس‌گیرنده است، کوچک‌تر شود. به همین دلیل سامسونگ ایده‌ی دوم را با طراحی عمودی کادر دوربین‌ها که همین حالا هم در بسیاری از اسمارت فون ها شاهد آن هستیم، ارائه داده است که این موضوع به نمایشگر کوچک قرار گرفته روی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 2 فضای بیشتری ‌می‌دهد.

طراحی نسل بعدی گلکسی زد فلیپ -  Samsung Galaxy Z Flip

به غیر از جزئیات ظاهری، هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در این گزارش وجود ندارد و در این پتنت تنها به طراحی محصول اشاره شده است. هرچند که هنوز هم مشخص نیست سامسونگ یکی از این طرح‌ها را در طراحی محصول نهایی به کار بگیرد یا خیر، اما در پنل جلویی نسل بعدی گلکسی Z Flip نیز شاهد همان حالت اهرمی در میانه‌ی نمایشگر خواهیم بود.

یک حفره در نمایشگر احتمالا برای قرار دادن دوربین سلفی و حاشیه‌های کاملا یکسان در طرفین و بالا و پایین صفحه دیده می‌شوند که میزبان بلندگوی تماس و میکروفون خواهند بود.