منشا ویروس کرونا

قتل دانشمندی که درباره منشا ویروس کرونا تحقیق می‌کرد

محققی که روی موضوع منشا ویروس کرونا فعالیت می‌کرد و قصد داشت به زودی نتایج تحقیقات خود را منتشر کند، توسط یک فرد چینی به قتل رسید.

پلیس در حالی جسد دکتر بینگ لو (Bing Liu)، استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبرگ ایالت پنسیلوانیا آمریکا را در خانه‌اش کشف کرد که این محقق چینی 37 ساله روی کشف منشا ویروس کرونا فعالیت می‌کرد و قصد داشت به زودی نتایج تحقیقات خود را به صورت رسمی منتشر کند. طبق اعلام پلیس این محقق چینی به قتل رسیده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

قتل برای جلوگیری از افشای منشا ویروس کرونا ؟

منشا ویروس کرونا

قتل این محقق چینی در فضای مجازی حواشی زیادی را به همراه داشت و برخی احتمال می‌دهند که این قتل با هدف جلوگیری از افشای منشا ویروس کرونا انجام شده است. دپارتمان پزشکی و زیست شناسی سیستمی و محاسباتی دانشگاه پیتسبرگ اعلام کرد این محقق چینی روی علوم اساسی ویروس کرونا فعالیت داشت و توانسته بود با مطالعه روی مکانیسم‌های سلولی به نتایج مهمی در خصوص منشا اصلی کروناویروس دست پیدا کند. طبق اعلام این دپارتمان، تلاش‌های دکتر بینگ لو توسط محققان دانشگاه پیتسبرگ ادامه داده می‌شود.

پلیس قاتل را شناسایی کرد

منشا ویروس کرونا

پلیس ایالت پنسیلوانیا آمریکا با تاکید بر این که دکتر بینگ لو به قتل رسیده اعلام کرد این محقق توسط یک مرد چینی با شلیک گلوله کشته شده است. بر اساس تحقیقاتی که توسط پلیس انجام شد، قاتل یک مرد 46 ساله چینی با نام هائو گو (Hao Gu) بود که پس از قتل خودکشی کرد و پلیس جسد قاتل را در داخل ماشینی که متعلق به خود وی بود کشف کرد. در گزارش پلیس آماده است که قاتل و مقتول یکدیگر را می‌شناختند و احتمال دارد این قتل به دلیل افشای منشا کروناویروس نباشد. هرچند تحقیقات همچنان ادامه دارد و انگیزه قاتل از قتل دکتر بینگ لو هنوز اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*