استوری اینستاگرام

مخفی کردن استوری اینستاگرام از دید یک یا چند فالوور مشخص

در این آموزش تصویری با نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام آشنا می‌شوید. شما می‌توانید با وارد کردن نام افراد به یک لیست، استوری های پیچ Instagram خود را از دید آن‌ها پنهان کنید.

استوری اینستاگرام این امکان را فراهم کرده‌ است که داستان زندگی خود را در قالب عکس، ویدیو یا گیف با دیگران به اشتراک بگذاریم. البته مانند اسنپ چت، این استوری‌ها تا 24 ساعت قابل مشاهده‌اند و پس از آن ناپدید می‌شوند؛ مگر آنکه آن‌ها را به صورت هایلایت در پروفایل خود ذخیره کنیم. اما اگر قصد مخفی کردن استوری اینستاگرام از دید افراد مشخصی را داشته باشیم چه باید کرد؟

چنانچه حساب کاربری‌تان private یا شخصی نباشد، همه می‌توانند استوری های شما را ببینند؛ حتی کسانی که اصلا اکانت اینستاگرام ندارند. تنها راه برای ممانعت از نمایش عمومی استوری‌ها، شخصی‌ کردن حساب کاربری است. اما می‌توانید با وارد کردن نام فالوورهای دلخواه به یک لیست، کاری کنید که آن‌ها دیگر استوری های شما را نبینند.

مخفی کردن استوری اینستاگرام برای یک کاربر

برای این کار، ابتدا وارد پیج آن کاربر مورد نظر شوید که نمی‌خواهید استوری های شما را ببیند. سپس روی منوی سه نقطه در بالای سمت راست صفحه، ضربه بزنید. در نهایت از گزینه‌های ظاهر شده، Hide Your Story را انتخاب کنید. از این پس استوری های شما برای این کاربر خاص، قابل مشاهده نخواهد بود.

مخفی کردن استوری اینستاگرام

پنهان کردن استوری اینستاگرام برای گروهی از کاربران

برای اینکه گروهی از کاربران را از دیدن استوری های خود محروم کنید، وارد صفحه پروفایل خود بشوید و روی منوی سه خطی در گوشه صفحه، ضربه بزنید.

مخفی کردن استوری اینستاگرام

سپس Settings را انتخاب کنید. این گزینه در اندروید، پایین صفحه ظاهر می‌شود؛ ولی در آیفون، بالاتر از سایر گزینه‌ها قرار دارد.

مخفی کردن استوری اینستاگرام

پس از ورود به تنظیمات، ابتدا روی Privacy و سپس روی Story ضربه بزنید. سپس در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، People را لمس کنید (که زیر عنوان Hide Story From قرار دارد).

پنهان کردن استوری اینستاگرام

حالا می‌توانید هر فالووری را که نمی‌خواهید استوری های شما را ببیند، انتخاب کنید. ظاهر شدن تیک آبی رنگ در مقابل نام آن‌ها، به معنای اضافه شدن‌شان به این فهرست است.

پنهان کردن استوری اینستاگرام

وقتی کار را به پایان رساندید، در اندروید فلشی را که بالای سمت چپ صفحه وجود دارد لمس کنید و خارج شوید. در آیفون هم روی Done در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*