Honor X10 5G

طراحی آنر ایکس 10 5G در پوسترهای رسمی به نمایش درآمد

قرار است برند زیرمجموعه هواوی، گوشی Honor X10 5G را در روزهای آینده معرفی کند. اما از همین حالا می‌توانیم طراحی آنر ایکس 10 را در تصاویر رسمی ببینیم.

چیزی که در طراحی گوشی آنر ایکس 10 بیشتر جلب توجه می‌کند، دوربین سلفی پاپ آپ است. دستگاه در دو رنگ سفید و آبی طرح‌دار به نمایش درآمده و یک ماژول دوربین مستطیل‌شکل هم در پنل پشتی وجود دارد.

Honor X10 5G

 طراحی و مشخصات آنر ایکس 10 5G

علاوه بر این پوستر رسمی، فروشگاه آنلاین Vmall هم تصاویری را از آنر X10 روی وب‌سایت خود قرار داد که چهره‌ی گوشی را بهتر نشان می‌دهند.

همچنین یکی از افشاگران سرشناس (Ishan Agarwal)، فهرستی را از مشخصات آنر ایکس 10 منتشر کرد. همسو با گزارش‌های قبلی، او هم از سایز 6.63 اینچی پنل LCD و وضوح فول اچ دی پلاس آن خبر داد. البته نرخ تازه‌سازی نمایشگر را هم 90 هرتز عنوان کرد.

این گوشی هوشمند مجهز به سنسور 40 مگاپیکسلی IMX600y سونی خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دیگر اجزای ماژول سه‌گانه را تشکیل می‌دهند.

چیپست کایرین 820، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگ، سایر قطعات سخت افزاری دستگاه هستند. البته خشاب کارت نانو مموری هم در Honor X10 5G وجود خواهد داشت. ظاهرا این محصول با استاندارد ضد آب و غبار IP5X و رابط کاربری MagicUI 3.1.1 عرضه خواهد شد. سی و یکم اردیبهشت، تاریخ رونمایی از این گوشی و آنر ایکس 10 پرو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*