سیستم مورد نیاز بازی هیلو 2

سیستم مورد نیاز بازی هیلو 2 – Halo 2: Anniversary

طرفداران مجموعه هیلو، حالا می‌توانند Halo 2: Anniversary را با گرافیک بالا تجربه کنند. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی هیلو 2 را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی هیلو 2 رایانه شخصی شما را چندان به چالش نمی‌کشد و با یک سیستم متوسط هم به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید. اما اگر می‌خواهید بهترین کیفیت گرافیکی را از بازی دریافت نمایید، به سیستم قدرتمندی نیاز خواهید داشت.

کسانی که هیلو: مستر چیف کالکشن (Halo: The Master Chief Collection) را خریداری کرده‌اند، از این پس به بازی Halo 2: Anniversary دسترسی خواهند داشت. شما می‌توانید بازی را از پلتفرم استیم یا فروشگاه مایکروسافت دریافت کرده و بخش داستانی و آنلاین بازسازی شده آن را تجربه کنید.

این نسخه جدید بازی هیلو 2 با تغییرات زیادی عرضه شده است، علاوه بر تکسچرهای باکیفیت و پشتیبانی از رزولوشن 4K، شاهد کات سین‌های کاملا جدید و پیشرفت‌های بصری نیز خواهید بود. گرافیک بازی از Halo: Combat Evolved بسیار بالاتر است که نسخه ریمستر آن در سال 2014 برای ایکس باکس وان منتشر شده بود. فراموش نکنید که شما گزینه بازگردانی گرافیک بازی را نیز در دسترس دارید، در نتیجه اگر می‌خواهید بازی را با همان گرافیک قدیمی تجربه کنید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

سیستم مورد نیاز بازی هیلو 2

حداقل سیستم مورد نیاز بازی هیلو 2

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / ۸.۱ / ۱۰
– پردازنده: اینتل Core i3-550 3.20 GHz / ای ام دی Phenom II X4 960T
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTS 450 / ای ام دی HD 6850
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

سیستم پیشنهادی بازی Halo 2: Anniversary

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه‌ ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-7700 4.2 GHz / ای ام دی Ryzen 5 PRO 2400G
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1070 Ti هشت گیگابایت / ای ام دی RX Vega 56
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12

سیستم مورد نیاز بازی تقریبا مشابه سیستم‌های اعلام شده برای هیلو: مبارزه تکامل‌یافته و هیلو: ریچ است که مدتی قبل منتشر شدند.

بازی هیلو 2 در سال 2004 برای کنسول ایکس باکس منتشر شد و در آن دوره، از یک موتور بازی‌سازی جدید برای توسعه آن استفاده شده بود. این بازی در نهایت به یک موفقیت تجاری بزرگ برای مایکروسافت تبدیل شد و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین آن دوره به حساب می‌آمد. تاثیر این بازی بر روی عناوین آنلاین دیگر را نمی‌توان نادیده گرفت.

طرفداران مجموعه هیلو، به زودی شاهد عرضه نسخه ریمستر بازی‌های هیلو 3، هیلو 3: او دی اس تی و هیلو 4 خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*