samsung Galaxy A21s

سامسونگ گلکسی ای 21 اس-Galaxy A21s معرفی شد+مشخصات فنی و قیمت

پس از چندین بار افشای تصاویر و مشخصات فنی، سرانجام گوشی سامسونگ گلکسی ای 21 اس- Samsung Galaxy A21s به طور رسمی معرفی شد.

طراحی گوشی جدید سامسونگ، مشابه سامسونگ گلکسی ای ۲۱ است؛ اما حافظه رم بیشتر و یک مجموعه دوربین ارتقایافته‌ دارد. همچنین ظرفیت باتری Galaxy A21s با افزایشی قابل توجه به 5000 میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی ای 21 اس

کمپانی کره‌ای از یک پنل 6.5 اینچی Infinity-O با وضوح اچ دی پلاس در ساخت این گوشی استفاده کرد. این نمایشگر حفره‌دار از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و نسبت تصویر 20 به 9 دارد.

samsung Galaxy A21s

در پشت دستگاه علاوه بر حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را می‌یابیم که با یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. یکی از آن‌ها برای عکاسی ماکرو و دیگری برای عمق‌سنجی کاربرد دارد.

در زیر بدنه این گوشی هوشمند، یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز نهفته است. گلکسی A21s در نسخه‌های مختلفی با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگ و رم 6/4/3 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین از وجود OneUI Core مبتنی بر اندروید 10 بهره می‌برد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن هم از شارژ کابلی 15 وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت Samsung Galaxy A21s

قیمت سامسونگ گلکسی ای 21 اس از 200 یورو و فروش آن از 30 خرداد آغاز می‌شود. مشتریان حق انتخاب از بین رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز را خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثل هميشه عالى من عاشق سامسونگم چون تمام محصولاتش باكيفيته