بازی GTA V

بازی GTA V – جی تی ای 5 را هم‌اکنون رایگان دانلود کنید

بازی GTA V – جی تی ای 5 را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار طرفداران قرار گرفت. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را دانلود کنید.

شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، صاحب بازی GTA V شوید. البته باید کمی صبر داشته باشید چرا که هجوم بازیکنان به سایت اپیک، باعث کندی آن شده است.

حتی با گذشت هفت سال، بازی Grand Theft Auto Five هنوز هم پرطرفدار است و میلیونها مخاطب دارد. از چند روز قبل، شایعاتی پیرامون رایگان شدن این بازی در فروشگاه اپیک گیمز شنیده شد، شایعاتی که حالا رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند. اگر دارای حساب کاربری در سایت اپیک هستید، می‌توانید نسخه پریمیوم این بازی پرطرفدار شرکت راک استار را به راحتی به اکانت خود اضافه کنید و برای همیشه صاحب آن شوید. با توجه به تحریم‌های ایالات متحده، متاسفانه سایت اپیک از داخل ایران قابل دسترسی نیست و باید از راه‌های دیگری برای ورود به سایت استفاده کنید.

بازی GTA V

اگر سایت اپیک برای شما بالا نیامد یا کند بود، به دلیل هجوم بی‌سابقه کاربران و بازی دوستان به این سایت است که ظاهرا فراتر از انتظار این فروشگاه و بالاتر از ظرفیت سرورهای سایت بوده.

با اینکه تا اینجا بیش از 100 میلیون نسخه از بازی GTA V به فروش رفته اما هیچ نشانه‌ای از توقف در آن مشاهده نمی‌شود و تقاضا برای این اثر به شدت بالا است. اگر به هر دلیلی، این بازی را تجربه نکرده‌اید، تا تاریخ 21 مه (پنج‌شنبه 1 خرداد) فرصت دریافت آن را خواهید داشت. اگر مشکلی در اضافه کردن بازی به حساب کاربری خود داشتید، کمی صبور باشید. شما از لینک زیر، می‌توانید برای دستیابی به بازی استفاده کنید.

دانلود رایگان بازی GTA V – جی تی ای 5 

شرکت اپیک که برای بازی‌های رایگان هفتگی‌اش مشهور است، وعده عرضه بازی‌های بزرگ دیگری را در هفته‌های آتی داده است اما فعلا می‌توانید با این بازی سرگرم شوید و برای جی تی ای 6 منتظر بمانید.