گوشی انعطاف پذیر نوکیا

پروژه ساخت گوشی انعطاف پذیر نوکیا هنوز هم ادامه دارد

فعالیت نوکیا این روزها کمتر از قبل شده اما این باعث نمی‌شود که پروژه ساخت گوشی انعطاف پذیر نوکیا که یکی از جاه‌طلبانه‌ترین محصولات این برند محبوب محسوب می‌شود، متوقف شده باشد.

نسبت به روزهای اولی که اچ ام دی گلوبال مالکیت برند نوکیا را در اختیار گرفت قطعا تعداد محصولات معرفی شده و فعالیت این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند کاهش محسوسی داشته است، اما گویا پروژه ساخت گوشی انعطاف پذیر نوکیا هنوز هم ادامه دارد و مدیران این کمپانی آن را متوقف نکرده‌اند. چند ماه پیش این موضوع مطرح شد که یک گوشی قابل انعطاف توسط نوکیا در حال تولید است و قرار است تا اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود.

حالا یک منبع قابل اعتماد افشا کرده است که ساخت گوشی تاشو نوکیا هنوز ادامه دارد و یک پروژه فعال در این کمپانی محسوب می‌شود. حساب کاربری Nokia Anew در توییتر که یک منبع کاملا معتبر در زمینه انتشار اخبار پیرامون محصولات و گوشی‌ های هوشمند نوکیا محسوب می‌شود، در یک توییت بسیار کوتاه تایید کرده است که پروژه ساخت گوشی قابل انعطاف نوکیا هنوز هم ادامه دارد و توسط این کمپانی دنبال می شود.

تاریخ عرضه گوشی انعطاف پذیر نوکیا هنوز هم مشخص نیست

گوشی انعطاف پذیر نوکیا

البته در خصوص تاریخ عرضه، مشخصات فنی و جزئیات این گوشی تاشو هیچ اطلاعات دیگری منتشر نشده و تنها می‌دانیم که روند ساخت آن به طور کامل قطع نشده است. در ضمن برای ما مشخص نیست که آیا این توییت در واقع به یک محصول با طراحی مشابه نوکیا 2720 فولد که طراحی مشابهی با موتو ریزر دارد، اشاره می‌کند یا خیر. البته مدل‌هایی نظیر موتو ریزر و گلکسی زد فیلیپ در حقیقت گوشی های کاملا قابل انعطافی محسوب نمی‌شوند زیرا کاربران بر خلاف مدل‌های گران‌قیمتی نظیر گلکسی فولد و میت ایکس نمی‌توانند از نمایشگر آنها در حالت تا شده استفاده کنند.

همچنین با توجه به این که نوکیا در ماه‌های اخیر جزئیات بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر نکرده، احتمالا به دلیل گسترش ویروس کرونا روند توسعه این محصول نیز به تاخیر افتاده است و ما حداقل باید تا سال میلادی بعدی منتظر بمانیم تا بتوانیم اولین نشانه‌ها از گوشی قابل انعطاف نوکیا را مشاهده کنیم.

رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) که امسال به دلیل همه‌گیری جهانی کرونا لغو شد، در صورتی که سال آینده هم لغو نشود، احتمالا محل رونمایی از این گوشی جذاب خواهد بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که نوکیا سرانجام تصمیم به لغو این پروژه سنگین بگیرد و محصولات خود را با تمرکز بیشتر بر روی پشتیبانی از اینترنت 5G که احتمالا مهم‌ترین تکنولوژی نسل بعدی صنعت تلفن های همراه هوشمند را تشکیل می‌دهد، تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ ساخت و تموم شد اینا هنوز دارن برنامه اش رو توصیه میدن