تلویزیون ۴۸ اینچی OLED ال جی

نگاهی به مشخصات تلویزیون ۴۸ اینچی OLED ال جی

تلویزیون ۴۸ اینچی OLED ال جی انتخابی عالی برای تماشای تلویزیون و گیمینگ محسوب می‌شود. این تلویزیون ال جی به زودی در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

ال ‌جی الکترونیکس کیفیت تصویر بی‌رقیب تلویزیون های OLED خود را در ابعاد کاملا جدید ۴۸ اینچی هم ارائه می‌کند. تمرکز این محصول بر مصرف‌کنندگانی است که علاوه بر یک تلویزیون بزرگ در اتاق پذیرایی، قصد دارند بدون قربانی کردن کیفیت تصویر، تلویزیون اندازه متوسطی هم در اتاق استراحت داشته باشند، یا این که به دنبال کیفیت تصویری عالی برای گیمینگ هستند. ال جی با عرضه تلویزیون 4K Ultra HD OLED 48CX قصد دارد مسیر مناسبی را پیش روی تقاضای روز‌افزون بازار برای تجربه تماشای خارق‌العاده در ابعاد گوناگون قرار دهد و با این هدف به توسعه محصولات OLED برای بازار تلویزیون‌های اندازه متوسط پرداخته و با ارائه نسخه ۴۸ اینچی اقدام به تکمیل سبد محصولات ۵۵ و ۶۵ و ۷۷ و ۸۸ اینچی OLED نموده است.

مشخصات تلویزیون ۴۸ اینچی OLED ال جی 

تلویزیون ۴۸ اینچی OLED ال جی

به لطف بهره‌گیری از پیکسل‌های خود نورده در قلب تلویزیون ۴۸ اینچی OLED، کیفیت تصویر بی‌نظیر تکنولوژی OLED ال جی را با سطوح مشکی عالی و کنتراست بی‌نهایت تجربه خواهید کرد. حتی روی این تلویزیون کیفیت تصویر 4K واضح‌تری را شاهد خواهید بود. زیرا تراکم پیکسل آن بسیار بالاتر از دیگر نمونه‌ها بوده و شاهد بیش از ۸ میلیون پیکسل در ابعادی کوچک هستیم. به‌گونه‌ای که تراکم پیکسل آن با تلویزیون ۹۶ اینچی 8K قابل مقایسه است. باعرضه رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی 4K UHD در اندازه ۴۸ اینچی با تکنولوژی OLED، برای اولین بار شاهد کشف قله‌های جدید تجربه تماشا در دسته تلویزیون‌های اندازه متوسط خواهیم بود.

LG OLED 48CX میراث‌دار بیش از یک دهه‌ ابداع و ابتکار ال جی در ارائه تلویزیون های OLED و انتخابی عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است که به دنبال کیفیت تصویر خارق‌العاده در کنار امکانات بازی عالی هستند. تلویزیون های OLED سری ۲۰۲۰ ال جی اولین محصولات این صنعت هستند که با NVIDIA G-SYNC سازگار هستند، لذا با رسیدن نرخ تجدید تلویزیون به نرخ فریم سخت افزارهای بازی، از این پس گرافیک‌ها به شکل عالی رندر می‌شوند و بازیکن بی ‌از پیش حس حضور در فضای بازی را درک می‌کند. تکنولوژی OLED ال جی دقت کنترل مجزای هر پیکسل خود نورده را به خدمت گرفته تا کیفیت تصویری استثنائی به همراه لگ ورودی پایین و زمان پاسخگویی فوق سریع را خلق نماید؛ و با این دستاوردها، تجربه گیمینگ همه‌جانبه‌ و بدون لرزش و تأخیرهای معمول دیگر نمایشگرها را فراهم آورده است.

همچنین تلویزیون 48-inch CX OLED ال جی از فرمت‌های محبوب HDR همچون HDR10 پویا و Dolby Vision تا سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه برای نمایش محتوای 4K UHD پشتیبانی می‌کند. ضمنا کاربران از مزیت‌های پیشرفته HDMI همچون حالت زمان تأخیر کم (ALLM)، کانال صدای بازگشتی بهبود یافته (eARC) و نرخ تجدید متغیر (VVR) هم بهره‌مند می‌شوند. تلویزیون های OLED سری ۲۰۲۰ ال جی از HDMI VRR هم پشتیبانی کرده و با دامنه وسیعی از ابزارهای گیمینگ از قبیل کارت‌های گرافیک و کنسول‌ها سازگار هستند.

با پشتیبانی از پروفایل گیمینگ HDR Gaming Interest Group یا HGiG، تلویزیون ۴۸ اینچی CX OLED ال جی و تمامی محصولات OLED سری ۲۰۲۰ با ارائه نرخ تجدید متغیر بی‌نظیر و زمان پاسخ‌گویی فوق‌سریع، کیفیت گرافیکی مبهوت‌کننده‌ای خواهند داشت. و گیمرها می‌توانند هنگام انجام بازی‌های HDR با کنسول‌ها، روی تلویزیون‌ LG از کیفیت گرافیک بسیار بالای آن لذت ببرند.

برای تعمیق حس غوطه‌وری و حضور گیمر در فضای بازی، تلویزیون LG OLED 48CX از Dolby Atmos هم پشتیبانی کرده و از یادگیری عمیق و هوش مصنوعی برای تنظیم آکوستیک (AI Acoustic Tuning) بهره می‌برد، که محیط‌های آکوستیک را درک نموده و کیفیت صدا را برای وضوح و دقت هرچه بیشتر تنظیم می‌کند. همچنین این تلویزیون از امکان BT Surround برخوردار است که امکان اتصال هم‌زمان ۲ اسپیکر بلوتوث ال جی را فراهم آورده و برای جذابیت بیشتر بازی‌ها، صدای دو کاناله را به شکل مجازی تبدیل به صدای فراگیر ۴ کاناله (4.0 surround sound)‌ خواهد نمود.

Park Hyoung-sei رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال جی می‌گوید:

ال جی بار دیگر باعرضه کیفیت تصویر خارق‌العاده در کاربردی‌ترین اندازه تلویزیون، توان خود در گسترش مرزهای ابداع و نوآوری را به نمایش گذارد. اکنون مصرف‌کنندگان بیشتری می‌توانند کار آیی فوق‌العاده تلویزیون های OLED ال جی را تجربه کنند. محصولی که بی‌اغراق پیشرفته‌ترین تلویزیون گیمینگ بازار است.

از ماه ژوئن فروش تلویزیون OLED 48CX در بازارهای کلیدی اروپا و آسیا آغاز خواهد شد. سپس تلویزیون ۴۸ اینچی OLED ال جی در آمریکای شمالی و دیگر بازارهای هدف عرضه خواهد شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. غولهای صنعت TV
    SONY*SAMSUNG*LG
    خدا رو شکر برندهای چندش اور چینی در این رقابت جایی ندارن
    تلویزیون Zg9sonyشاهکاره

  2. یه تلویزیون oLed زده بود ال جی ۵۰۰میلیون 😐