بازی Halo Infinite

نخستین تریلر گیم پلی بازی Halo Infinite منتشر شد

بی‌تردید هیلو اینفینیت یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری است و مایکروسافت در جریان رویداد ایکس باکس بالاخره نخستین نمایش از گیم پلی بازی Halo Infinite را منتشر کرد.

استودیو 343 Industries در جریان رویداد آنلاین ایکس باکس اعلام کرد در هیلو اینفینیت به منظور افزایش ضرباهنگ و سرغت گیم‌پلی، مسترچیف برای اولین بار به گرپلینگ هوک مجهز شده‌است. همین امر به همراه تنوع و گستردگی بسیار بالای سلاح‌های بازی سبب می‌شود هیلو جدید مبارزات بسیار درگیر کننده‌ای را ارائه کند.

نخستین تریلر گیم پلی بازی Halo Infinite

دانلود از آپارات

در این تریلر شاهد نمایش تازه‌ای از شخصیت The Banished بودیم که احتمالا دشمن اصلی مسترچیف در هیلو اینفینیت خواهد بود. همچنین بر اساس ادعای استودیو 343 Industries دنیای این بازی بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین این مجموعه است و کیفیت بصری آن بر روی Xbox Series X بهتر از نمایشی است که امشب دیدیم.

بازی هیلو اینفینیت قرار است در تعطیلات پایان سال میلادی جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی سی از طریق فروشگاه مایکروسافت و استیم در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. همچنین Halo Infinite از روز انتشارش در سرویس گیم‌پس قرار می‌گیرد و به بازیکنانی که نسخه نسل هشتمی این اثر را تهیه کنند، در صورت خرید ایکس باکس سری ایکس به رایگان نسخه نسل نهمی هیلو اینفینیت نیز داده می‌شود.

نظر شما در مورد نخستین تریلر گیم پلی یکی از مهم‌ترین بازی‌های نسل نهمی ایکس باکس چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*