کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا

کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا ؛ درون قاب پرچمدار جدید چینی‌ها چه خبر است؟

شیائومی ویدیویی از کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا – Xiaomi Mi 10 Ultra را منتشر کرده است که جزئیات سخت افزاری زیر قاب آن را به نمایش می‌گذارد.

شیائومی همین چند وقت پیش از گوشی می 10 اولترا خود با فناوری شارژ سریع سیمی 120 واتی رونمایی کرد. حال این شرکت در یک ویدیو به کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا پرداخته است تا راه حل حرارتی آن را به نمایش بگذارد.

در این کلیپ دو دقیقه‌ای، شما می‌توانید به وضوح، جزئیات سخت افزاری به کار رفته در زیر قاب زیبای گوشی Mi 10 Ultra تازه رونمایی شده شیائومی را مشاهده کنید. اولین چیزی که با برداشتن قاب پشتی مشاهده می‌شود، چیپ ارتباطی NFC و یک سیم‌پیچ برای ارائه شارژ سریع 50 وات است. شیائومی در این ویدیو خاطرنشان کرده است که پر شدن شارژ باتری این گوشی به صورت بی‌سیم، فقط 40 دقیقه زمان می‌خواهد. برخی از رقبا حتی در شارژ سیمی نیز نمی‌توانند با این سرعت رقابت کنند!

کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا

صحبت از سرعت شارژ شد؛ باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی فقط 23 دقیقه طول می‌کشد که به لطف راه حل دو سلولی، به شارژ 100 درصد برسد. سپس نوبت به برداشتن المان‌های زیباساز دور دوربین‌ها می‌رسد تا سنسورهای پشت لنزهای این دوربین‌ها نمایان شود. دوربین پریسکوپی این گوشی در پشت سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 قرار دارد. این همان دوربینیست که شاهد حضور آن در گوشی شیائومی می 9 تی پرو نیز بودیم.

شیائومی از سه راه حل خنک کننده در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است. یک گرافن – مس ساندویچی برای چیپست، رم، حافظه و مودم به علاوه یک نوار گرافن با ترکیب چمبر مسی زیر پنل جلویی و یک فیلم اضافه با رسانایی بالا که درست بین حسگر اثر انگشت اپتیکال و پنل OLED قرار گرفته است. این به خنک نگه داشتن نمایشگر کمک می‌کند.

این کالبدشکافی نشان می‌دهد شیائومی از محافظ گوریلا گلس 5 برای نمایشگر و گوریلا گلس 6 برای قاب پشتی شیشه‌ای گوشی جدید خودش استفاده کرده است.

ویدیوی کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا