مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن

تمام مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن افشا شد

به تازگی تمام مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن – Galaxy S20 Fan Edition در دو مدل 4G و 5G افشا شد که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

گرچه سامسونگ پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 را در ماه فوریه معرفی کرد، اما همچنان کارش با آن‌ها تمام نشده است. به تازگی تمام مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن که نسخه ارزان‌تر این خانواده محسوب می‌شود توسط یک وبسایت آلمانی افشا شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن – Galaxy S20 Fan Edition در دو نمونه 4G LTE و 5G در اروپا عرضه می‌شود. پیشتر گفته می‌شد این گوشی با چیپست سامسونگ اگزینوس 990 تولید می‌شود، اما طبق اخبار جدید در ساخت آن از چیپست قوی‌تر کوالکام اسنپدراگون 865 نیز استفاده شده است. این اولین بار است که سامسونگ یک گوشی را با دو چیپست در یک ناحیه عرضه می‌کند.

این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 6 گیگابایت رم دارد. باتری آن 4500 میلی آمپر ظرفیت داشته و با توان مصرفی 15 وات سریع شارژ می‌شود.

از نظر نرم افزاری نیز به اندروید 10 و رابط کاربری انحصاری سامسونگ One UI 2.5 مجهز است. همچنین بر اساس سیاست جدید سامسونگ دریافت بروزرسانی تا اندروید 13 برای این گوشی تضمین می‌شود.

هر دو نمونه 4G LTE و 5G یک نمایشگر Super AMOLED در ابعاد 6.5 اینچ و وضوح فول اچ دی پلاس (2400×1080 پیکسل) دارند. محل دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر سوراخ است. سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار داد، گرچه مشخص نیست از نوع نوری یا اولتراسونیک است. این نمایشگر همچنین توسط گوریلا گلس 3 از ضربه و خش محافظت می‌شود.

با وجود اینکه این گوشی یک پرچمدار اقتصادی است، اما مشخصات بالارده‌ای دارد. برای مثال نمایشگر آن همچون نمایشگر گلسکی نوت 20 دارای نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی است که یک تجربه‌ بصری بسیار روان برای کاربر هنگام کار با گوشی فراهم می‌کند.

این گوشی در پشت خود یک آرایه از دوربین سه گانه دارد که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با روزنه f/1.8 است که مشابه دوربین اصلی خانواده گلسکی اس 20 و گلکسی نوت 20 می‌باشد. لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه و روزنه f/2.2 به همراه لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با روزنه f/2.0 و زوم 3 برابری دیگر اجزای دوربین آن هستند. این گوشی به لطف دوربین و سخت افزار قدرتمند خود می‌تواند ضمن انداختن عکس‌های بسیار با کیفیت و خارق العاده، با کیفیت 4K و 8K نیز فیلم برداری کند.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن می‌توان به اندازه آن اشاره کرد. طول و عرض این گوشی این گوشی برابر با 74.5 در 159.8 و ضخامت آن نیز 8.4 میلی‌متر است. قبلا شایعه شده بود که این گوشی در مراسم Unpacked Part 2 که اوایل هفته پیش صورت گرفت معرفی شود که چنین اتفاقی نیوفتاد.

در حال حاضر انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر معرفی و در رنگ‌های سفید، آبی، نارنجی، قرمز، سبز و بنفش روشن عرضه شود. همچنان از قیمت این گوشی برای بازار اروپا اطلاعاتی در دست نیست، اما گفته می‌شود با قیمت 799 دلار وارد فروشگاه‌های آمریکا خواهد شد که 200 دلار کمتر از قیمت گلکسی نوت 20 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. معایب این گوشی:پردازنده چرت و بدرد نخور هگزینوش 990
    بدنه پلاستیکی
    محافظ گوریلاگلس 3