گلکسی اس 6 اج ، ستاره نمایشگاه MWC 2015

از همان لحظه معرفی گلکسی اس 6 اج سامسونگ همه ما خوب می دانستیم که این محصول جدید سامسونگ ، ستاره کنگره جهانی موبایل 2015 یا همان نمایشگاه MWC 2015 خواهد بود.یه گوشی متفاوت و نوآورانه که موفق به کسب مقام ” بهترین گوشی جدید ” از GSMA در کنگره جهانی موبایل امسال شد.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ، Galaxy S6 Edge، استاندارد جدیدی در طراحی، ساخت و عملکرد با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری سامسونگ خلق کرده است. این دستگاه نه تنها به زیبایی طراحی شده، بلکه نسبت به دستگاه‌های قبلی سری گلکسی، از قدرت و قابلیت بیشتری برخوردار است.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (9)

جی.کی. شین، رئیس‌کل و سرپرست بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه شرکت سامسونگ الکترونیکس در این زمینه گفت: «با Galaxy S6 Edge، به دنبال تلفیق فناوری و طراحی به شکلی بوده‌ایم که تاکنون در دنیا، دیده نشده است. ما مفتخریم که جی.اس.ام.ای این تلفن هوشمند را به عنوان برازنده‌ترین و قوی‌ترین محصول سامسونگ پذیرفته است.»

samsung_galaxy_s6_edge_hands (19)

Galaxy S6 Edge تا به حال موفق به دریافت بیش از 20 جایزه معتبر در ام.دبلیو.سی 2015 (MWC 2015) شده است. این جوایز شامل Ubergizmo (بهترین‌های کنگره جهانی موبایل)، بهترین انتخاب Mashable و نیز بهترین انتخاب مجله لپ‌تاپ بوده است.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (22)

وب‌سایت Mashable در اظهارنظر خود نسبت به این محصول معتقد است که سامسونگ با تأکید بر سادگی، طراحی و محدودیت در مدل‌های اصلی خود در جهت درستی گام برمی‌دارد. همچنین به گفته سایت خبری Ubzergimo، سامسونگ مهم‌ترین نکات را برای خلق یک تلفن هوشمند برتر، رعایت کرده است. مجله Laptop نیز دو شیشه‌ای و فلزی بودن تلفن‌های همراه را جذاب خوانده و به این ترتیب Galaxy S6 Edge را مورد تحسین قرار داده است.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (16)

در ضمن، در این کنگره، پلتفرم ایمنی موبایل سامسونگ (KNOX) نیز لقب پرافتخار “بهترین راهکار امنیتی” را از جی.اس.ام.ای دریافت کرد. نرم‌افزار تلفن هوشمند و توانایی‌های ایمنی آن نیز به عنوان بهترین راهکار در نمایشگاه امسال در بخش ایمنی موبایل برگزیده شد. KNOX در سراسر جهان تأییدیه‌های دولتی معتبری همچون تأییدیه وزارت دفاع ایالات متحد آمریکا را دریافت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*