کارت هدیه تا دو میلیون تومان ، عیدی دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی

در آستانه پایان فصل سرما، آغاز بهار و همچنین افزایش خرید دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا، شرکت ال‌جی و شرکت تهویه گلدیران مزایای ویژه‌ای برای خریداران این محصولات ال‌جی در نظر گرفته‌اند. جشنواره نوروزی سیستم‌های تهویه مطبوع هوا که از سوی ال‌جی و تهویه گلدیران برگزار می‌شود در نظر دارد علاوه بر ارائه محصولات فناورانه و متمایز به مصرف‌کنندگان این محصولات تا مبلغ 2 میلیون تومان عیدی دهد.

این جشنواره که از 25 بهمن‌ماه آغاز شده است و تا مدت محدودی ادامه خواهد داشت تا کنون با استقبال خوب مشتریان و علاقه‌مندان این محصولات روبه‌رو شده است. در این جشنواره مشتریان می‌توانند دستگاه تهویه مطبوع هوا را از فروشگاه‌های معتبر ال‌جی-گلدیران تهیه کنند و پس از نصب دستگاه توسط کارشناسان شرکت مشتریان گلدیران کارت هدیه در مدت 30 روز برای خریداران ارسال خواهد شد. همچنین، طی مدت 45 روز مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاهی که محصول را خریداری کرده‌اند از کارت هدیه خود استفاده کنند.

این درحالیست که شرکت تهویه گلدیران قشم اخیراً موفق به دریافت نشان برند برتر از جشنواره برند برتر محبوب شدند. این جشنواره در دومین سال برگزاری خود با حضور حدود 800 برند در 76 گروه کالا و خدمات برگزار شد. همچنین، در این جشنواره دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی به طور مستقیم توسط مردم به عنوان برند برتر انتخاب شدند.

دستگاه‌های هوشمند تهویه مطبوع هوای ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری مدرن قابلیت‌های متفاوتی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند. سیستم صرفه‌جویی در انرژی، دوام، فیلتر‌های مختلف محافظ سلامتی، قدرت سرمایش بالا، عملکرد با صدای کم و نصب آسان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه‌ها هستند.

منبع : lg

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*