قیمت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در بازار قطر، بحرین و کویت لو رفت

چند روز پیش بود که بر اساس قیمت های منتشر شده توسط وب سایت هلندی سامسونگ ، قیمت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را در بازار ایران تخمین زدیم.اکنون قیمت نسخه های مختلف Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در بازار کشور های قطر، بحرین و کویت لو رفته که با توجه به خاورمیانه ای بودن این کشور ها ، اکنون بهتر می توان محدوده‌ی قیمت این دستگاه‌ها را در بازار کشورمان را پیش بینی کرد.

این اطلاعات شامل هر دو نسخه‌ی تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته‌ی گلکسی اس ۶ می‌شود. نسخه‌ی دوسیم‌کارته‌ی اس ۶ با حافظه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین گلکسی اس ۶ اج نیز ظرفیت‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت.

galaxy-s6

بیایید از گلکسی اس ۶ تک‌سیم‌کارته شروع کنیم. این گوشی با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت، ۷۱۴ دلار آمریکا در قطر و بحرین قیمت خورده است. اما در کویت خریداران می‌توانند این گوشی را کمی ارزان‌تر و با قیمت ۶۹۹ دلار تهیه کنند. نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی در قطر ۷۹۶ دلار و در بحرین ۷۹۳ دلار قیمت‌گذاری شده است، در حالی که باز هم در کویت قیمت این گوشی ارزان‌تر و ۱۰ دلار کمتر است. مدل دوسیم‌کارته‌ی ۳۲ گیگابایتی هم در قطر و بحرین ۷۴۱ دلار و در کویت ۷۲۶ دلار عرضه خواهد شد.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (9)

قیمت گلکسی اس ۶ اج در قطر معادل ۸۵۱، ۹۳۳ و ۱۰۴۳ دلار آمریکا برای مدل‌های به ترتیب ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. همین مدل‌ها در بازار بحرین به ترتیب ۸۴۶، ۹۳۴ و ۱۰۳۴ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. در کویت نیز گلکسی اس ۶ اج سامسونگ ۸۳۳ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی، ۹۱۶ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۱۰۱۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی قیمت خواهد داشت.

galaxy-s6-price

قیمت این گوشی‌ها در بازارهای مختلف فرق می‌کند و به خصوص در مورد بازار ایران، نمی‌شود قیمت‌های دقیق چنین کالاهایی را از طریق مقایسه با بازارهای کشورهای دیگر تخمین زد. اما به هر حال این قیمت‌ها می‌توانند به نوعی محدوده‌ی قیمت این دستگاه‌ها را در بازار کشورمان مشخص کنند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چه میکند این سامسونگ ماشالاه فقط قیمتش هم خوبه بدنش هم فلز دیگه حرفی برای گفتن نمیزاره