ال جی جی 4 با بدنه‌ی پلاستیکی و G4 Note با بدنه‌ی فلزی عرضه خواهد شد

ال جی در بدنه‌ی پرچم دار سال گذشته خود یا همان G3 از پلی‌کربنات استفاده کرد.هر چند که بدنه‌ی این گوشی طوری صاف و صیقلی طراحی شده که فلزی به نظر می رسد.اما حالا که سامسونگ که مدت ها بر تولید محصولات پلاستیکی تاکید داشت به پرچم داران خود را با بدنه فلزی روانه بازار می کند ، ال جی هم باید رفته رفته خود را آماده ورود به این عرصه نماید.

بر اساس جدیدترین گزارشی که توسط ZDNet Korea منتشر شده، بالاخره ال‌جی قصد دارد به این سمت حرکت کند. به گفته یک منبع معتبر، ال‌جی حرکت به سمت واحدهای به کارگیری فلز در کارخانه‌های خود را آغاز کرده، اما این پروسه زمان‌بر خواهد بود. این منبع می‌افزاید که این پروسه‌ی طولانی سبب شده که ال‌جی نتواند در پرچمدار بعدی خود یعنی G4 از فلز استفاده کند و به احتمال بسیار از همان بدنه‌ی پلی‌کربناتی G3 بهره خواهد برد.

از سوی دیگر ZDNet خبر می‌دهد که تا پایان سال این پروسه تکمیل می‌شود و ال‌جی قصد دارد گوشی جی4 نوت (G4 Note) را به صورت فلزی تولید کند. جی4 نوت گوشی شایعه‌شده‌ی جدیدی است که مدیران ال‌جی از قدرت بیشتر آن نسبت به سری G این شرکت خبر می‌دهند.

وبسایت Korea Herald به نقل از تحلیلگران بازار گفته بود که جی4 نوت دارای قیمتی بیشتر نسبت به پرچمداران معمول ال‌جی خواهد بود و وجود فلز سبب افزایش بیشتر قیمت آن خواهد شد. حال باید دید ال‌جی چه برنامه ای برای پایین‌نگه‌داشتن گوشی بالارده خود خواهد داشت.جی4 نوت در نیمه دوم سال 2015 معرفی خواهد شد.

منبع : phonearena