داستان بازی Call of Duty: Warzone

پایان داستان بازی Call of Duty: Warzone ؛ نقشه بعدی چه خواهد بود؟

داستان بازی Call of Duty: Warzone با هر دو عنوان کالاف دیوتی Modern Warfare و Black Ops Cold War در ارتباط بوده و حال با یک صحنه سینماتیک به پایان رسیده است.

از هنگام عرضه بازی Call of Duty: Warzone شاهد ادامه داستان عنوان Modern Warfare در آن بوده‌ایم که با اضافه شدن شخصیت‌های جدید و ارائه اطلاعات مختلف، به نحوی جریان سری را به پیش برده است. با این حال پس از مدت‌ها جمع‌آوری شواهد مختلف از روند داستانی این بازی، اخیرا یک کلیپ چند دقیقه‌ای و سینماتیک پس از بدست آوردن آخرین مدرک در آن توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که در زیر می‌توانید شاهد آن باشید.

در فصل‌های ابتدایی بازی Call of Duty: Warzone ابتدا متوجه شدیم که شخصیت الکس هنوز نمرده و برخلاف آنچه که پس از پایان عنوان Modern Warfare دیده بودیم، هنوز زنده است. اما بعد از آن رفته رفته شاهد حضور شخصیت‌های دیگری از جمله Ghost یا همان سایمون رایلی بودیم که داستان مجموعه را با تشکیل گروه Task Force – 141 (که در نسخه‌های پیشین سری Modern Warfare نیز دیده بودیم) ادامه می‌داد.

به هر حال جمع‌آوری منابع مختلف و این ادامه داستان با حضور خالد ال اَسد (شخصیت منفی بازی Call of Duty 4) و سپس مشاهده شدن چند مخفیگاه (Bunker) در نقشه بازی Call of Duty: Warzone پیگیری شد؛ تا اینکه بالاخره شاهد تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و در نهایت عرضه آن در چند ماه پس از آن بودیم.

با این حال، این مخفیگاه‌ها همگی توسط کاربران مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت در یک از آن‌ها که در منطقه Verdansk واقع شده بود، یک بمب هسته‌ای مشاهده شد. بمب هسته‌ای که پسر یکی از شخصیت‌های معروف سری Modern Warfare یا ایمران زاکایف در این منطقه کارگذاشته بود و حال پس از مرگ وی، پسر او ویکتور زاکایف راه پدر را ادامه داده و قصد شلیک آن به سمت کاخ سفید را دارد.

با این وجود چنان که در کلیپ فوق مشاهده می‌شود، باز هم قهرمان داستان کاپیتان پرایس در صحنه حاضر می‌شود و در آخرین لحظات کد مربوط به کنسل کردن انفجار بمب هسته‌ای را وارد می‌کند تا عملیات ویکتور زاکایف با شکست مواجه شود. این در حالی است که طی این ماموریت، ویکتور به دست کاپیتان پرایس از ارتفاع به پایین پرتاب می‌شود و به احتمال بسیار زیاد کشته شده است.

همچنین از نکات بسیار جالب درباره این کلیپ چند دقیقه‌ای، شنیدن صدای شخصیتی بود که پس از مرگش در سری قدیمی Modern Warfare حال به صحنه برگشته و باز هم با نام مستعار Soap مشغول به فعالیت تحت فرمان کاپیتان پرایس است. بله، صدایی که در آخر کلیپ شنیده می‌شود همان فرمانده مک‌تویش یا Soap است که کنترلر او را در بازی Call of Duty 4 به عنوان کسی که به تازگی وارد گروه Task Force 141 شده است بودیم.

به هر حال به گفته سازندگان سری، داستان بازی Call of Duty: Warzone تا چند سال آینده نیز پا به پای عناوین سالانه سری به‌روز شده و آن‌ها را ادامه خواهد داد. همچنین با وجود لغو کردن بمب هسته‌ای و شکست برنامه ویکتور زاکایف، ممکن است تهدید بعدی داستان را در نقشه‌ای جدید مشاهده کنیم و نقشه فعلی دستخوش تغییرات بسیاری شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*