نتایج تست عمر باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج

چند روز پیش بود که نتایج تست باتری گلکسی اس 6 سامسونگ توسط وب سایت GSMarena را منتشر کردیم.نتایجی که آنچنان که باید و شاید در خور پرچم دار 2015 سامسونگ نبود.حالا نوبت به دیگر پرچم دار این کمپانی یعنی اسمارت فون گلکسی اس 6 اج رسیده تا عمر باتری آن مرود آزمایش قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تفاوت سخت افزاری چندانی میان این دو محصول سامسونگ وجود ندارد انتظار داشتیم که عمر باتری گلکسی اس 6 اج هم مشابه Galaxy S6 معمولی باشد اما ظاهرا کلاک پایینتر چیپست این تلفن هوشمند نسبت به گلکسی اس6 و البته مقداری نور کمتر نمایشگر باعث شده تا اس6 اج بتواند عمر باتری طولانی‌تری نسب به اس6 داشته باشد.

3gگلکسی اس 6 اج در تست مکالمه‌ی شبکه 3G توانسته است به رکوردی نزدیک به 20 ساعت دست یابد که رکورد بسیار خوبی به حساب می آید.

wifiدر تست‌های وبگردی با Wi-Fi و پخش ویدئو نیز گلکسی اس6 اج توانسته است به ترتیب رکوردهای 10 ساعت و 56 دقیقه و 12 ساعت و 12 دقیقه را ثبت نماید.

webدرنهایت، اگر شما از این تلفن هوشمند، بصورت روزانه یک ساعت برای وبگردی، یک ساعت برای مکالمه و یک ساعت برای تماشای ویدئو استفاده کنید، باتری آن در حالت عادی 73 ساعت دوام خواهد آورد که رکورد مناسبی به حساب می آید.

galaxy-s6-edge-battery

لازم به ذکر است، درصورتی که حالت ساعت شب در این تلفن هوشمند فعال باشد (ساعتی که در هنگام خاموش بودن نمایشگر، در یک طرف گوشی نمایش داده میشود)، این زمان به 54 ساعت کاهش می‌یابد.موضوع قابل توجه دیگری نیز که می‌توان عنوان کرد، این است که باتری گلکسی اس6 اج در مدت حدود 1 ساعت و 23 دقیقه بصورت کامل شارژ می‌شود که این به معنی حدود 5 دقیقه زمان مورد نیاز بیشتر نسبت به گلکسی اس6 است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*