رونمایی از رابط کاربری جدید LG UX 4.0 در آستانه معرفی گوشی ال جی G4 + ویدیو

دیگر چیزی به رونمایی از پرچمدار جدید ال‌جی یعنی گوشی G4 باقی نمانده و براساس اخبار رسیده ، این شرکت اسمارت فون LG G4 را در تاریخ 28 آوریل ( 8 اردیبهشت ) معرفی خواهد کرد.ظاهرا یکی از تغییرات بزرگ در این اسمارت فون ، رابط کاربری جدید آن موسوم به LG UX 4.0 است که اکنون پیش از رونمایی رسمی از این گوشی برخی از ویژگی های آن در قالب یک ویدیو توسط ال جی رونمایی شده است.

به گفته ال جی پرچمدار آینده‌ی این شرکت با UX 4.0 وارد بازار خواهد شد و به مرور آن را برای دیگر دستگاه‌های این شرکت منتشر خواهد کرد. تمرکز اصلی ال‌جی در نسخه‌ی جدید اینترفیس خود بر روی ساده‌سازی، خطی‌سازی عملکردها و شخصی‌سازی بوده است.

LG-UX-4.0

اولین تغییر مشهود در این رابط کاربری ، استفاده از رنگ‌های جدید در است که آن را نسبت به G3‌ نسبتا متفاوت می‌کند. دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش نیز از استایل کیت‌کت فاصله گرفته به فرم نسخه پنجم اندروید تغییر شکل پیدا می‌کند بنابراین همانطور که از پیش نیز کاملا مشهود بود خبری از دکمه زیر صفحه‌نمایش در G4 نخواد بود و ال‌جی برخلاف اپل، سامسونگ و شاید HTC به جای استفاده از این دکمه برای قرار دادن حسگر احتمالی اثر انگشت می‌تواند از دکمه پاور بخش پشتی استفاده کند.

در این میان برخی ویژگی‌های جدید نیز در این رابط کاربری دیده می‌شود که برخی از آنها همچون Quick Shot و Expert Camera Mode به دوربین مرتبط شده و به کاربران اجازه استفاده از دکمه ولوم پایین برای گرفتن عکس یا مرتب کردن تصاویر از یک منطقه جغرافیایی خاص با کمک ویژگی geo-tagging را می‌دهند.

ویژگی Smart Notice از مجموعه Smart Board نیز اینک تکامل یافته و می‌تواند اطلاعات تازه‌ای را در ویجت حاضر در صفحه Home به نمایش در بیاورد. ویدئوی رسمی زیر اطلاعات کاملی را در این زمینه در بر دارد.

ویدیوی معرفی ویژگیهای رابط کاربری LG UX 4.0 :

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ال جی ما رو کشت تا معرفی کنه. پس کی میاد

  2. محمدطاهر رئیسی بویرحسنی

    سلام رابط کاربری جدید ال جی واقعا بی نظیره. دمت گرم ال جی گل کاشتی هیچ کمپانی به گرد پای ال جی نمیرسه