گوشی Huawei Mate 40E

گوشی Huawei Mate 40E با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

طبق آخرین اطلاعات، گوشی Huawei Mate 40E به عنوان نسخه اقتصادی سری میت ۴۰ مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

هواوی سال گذشته از گوشی‌های پرچمدار سری میت ۴۰ رونمایی کرد که اعضای آن را مدل‌های Mate 40 و Mate 40 Pro و +Mate 40 Pro و همچنین Mate 40 RS تشکیل می‌دهند. طبق آخرین خبرها به زودی یک عضو ارزان قیمت جدید به نام Mate 40E در این خانواده متولد خواهد شد.

جزئیات گوشی Huawei Mate 40E

یک افشاگر به نام Digital Chat Station اکنون ادعا می‌کند در گوشی Huawei Mate 40E خبری از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX 700 دیگر نسخه‌ها در این دیوایس نیست و یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی جایگزین آن می‌شود.

این حسگر ۶۴ مگاپیکسلی Omnivision OV64A نام دارد که ابعاد آن ۱/۱.۳۴ اینچی با اندازه هر پیکسل ۱ میکرومتری است و با پشتیبانی از ادغام ۴ پیکسل در ۱ پیکسل به ۲ میکرومتر می‌رسد. این حسگر دوربین از سه نوردهی، HDR چهار در یک، ترکیب روی تراشه و نقشه‌برداری تُن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند خروجی تصاویر باکیفیت و پایداری را ارائه کند.

این گوشی اوایل ماه جاری میلادی موفق به کسب تأییدیه شد. این اطلاعات نشان می‌دهد گوشی جدید هواوی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده‌ای با فرکانس ۲.۸۶ که گفته می‌شود نام آن Kirin 990 5G است.

این همان تراشه پرچمدار 5G است که هواوی پیشتر در گوشی‌های سری میت ۳۰ خود از آن استفاده کرده است. این تراشه از از فناوری پردازش پیشرو 7nm+ EUV بهره می‌برد. کایرین ۹۹۰ ۵ جی از بیس باند داخلی 5G با منطقه‌ای کوچکتر و مصرف انرژی کمتر استفاده می‌کند. این تراشه پرچمدار همچنین از واحد پردازش گرافیکی مبتنی بر Vinci که به طور کلی عملکرد توانمندانه‌ای را ارائه می‌کند، قدرت می‌گیرد.

از نظر ظاهری گوشی میت ۴۰ ای کاملاً مشابه نسخه اصلی میت ۴۰ است. در جلوی این گوشی از یک پنل نمایشگر منحنی با بریدگی بالای صفحه استفاده شده که نرخ رفرش ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند. روی قاب پشتی نیز یک ماژول دوربین حلقه‌ای نیز قرار گرفته است.

خود هواوی رسماً اطلاعاتی از گوشی Huawei Mate 40E را فاش نکرده است. با این حال به زودی اطلاعات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*