بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای ویرایش عکس در آیفون خود هستید، در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین برنامه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

امروزه اپلیکیشن‌ها و برنا‌مه‌های مختلفی برای ویرایش عکس در آیفون عرضه شده که عملکرد ان‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت است. شما با خواندن این مطلب با ۱۰ برنامه ویرایش عکس در آیفون آشنا خواهید شد.

۱- اپلیکیش Snapseed

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

اپلیکیشن Snapseed از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس مخصوص به آیفون محسوب می شود.  نحوه استفاده از این اپلیکیشن بسیاره ساده است و قابلیت‌های قوی و کاملی را در خود دارد که باعث می شود این اپلیکیشن به محبوبت زیادی دست پیدا کند. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به؛ برش عکس، تنظیم میزان نور و روشنایی، تنظیم شدت رنگ و… اشاره کرد، همچنین این برنامه برای بهبود کیفیت تصاویر از ابزارهای ویژه‌ای استفاده می کند.

اپلیکیشن Snapseed دارای فیلتر‌های متنوعی است که استفاده از آن ها جلوه هنری را به عکس می دهد.  شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نوشته متنی را به عکس اضافه کنید. اپلیکیشن Snapseed یک برنامه جامع و کامل است که با نصب این برنامه بر روی گوشی خود می‌توانید از ویژگی های آن بهره مند شوید. یکی دیگر مزیت‌های اپلیکیشن  مذکور این است شما می توانید بدون پرداخت هزینه‌ای آن را دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن VSCO

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در ایفون برنامه Vsco است که بین طرفداران ایفون و حتی اندروید محبوب است. نسخه آی او سی این اپلیکیشن برای استفاده در گوشی‌های آیفون طراحی شده است.

این برنامه فیلتر‌های متنوع و جذابی دارد و به کاربران اجازه می دهد تا شدت فیلتر اعمالی را تنظیم کنند.

استفاده از این برنامه امکان تنظیم میزان روشنایی عکس، شدت رنگ و… را به کاربران می دهد. امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام از طریق این برنامه عکس‌های خود را ادیت می‌کنند و همچنین دانلود این اپلیکیشن رایگان است.

۳- اپلیکیشن Filterstorm Neue

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

Filterstorm Neue یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس است که قابلیت‌های متنوع و زیادی دارد. با استفاده از این برنامه می‌توان عکس ها را به صورت منطقه ای و جزئی ویرایش کرد و می‌توان با استفاده از این برنامه عکس های موجود در آیفون را دقیق و حرفه‌ای ویرایش کرد. یکی از قابلیت‌های این برنامه گزنیه ‌Clone است که با استفاده از آن می‌توان بخشی از تصویر را حذف یا جا به جا کرد.

اپلیکیشن Filterstorm Neue دارای ویژگی‌های مختلفی است که برای نمونه می‌توان به فیلترهای متنوع و قابل تنظیم، تنظیم شدت رنگ، کاهش نویز و افزایش یکپارچگی عکس اشاره کرد. دانلود این اپلیکیشن نیاز به پرداخت هزینه دارد.

۴- اپلیکیشن Enlight

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون برنامه Enlight  است که دارای قابلیت‌های زیادی است. استفاده از این اپلیکیش به شما اجازه می‌دهد تا وضعیت رنگ و روشنایی بخش هایی از عکس مورد نظرتان را تنظیم کنید. این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی مانند ابعاد‌ دهی، چرخش تصویر و هچنین  آیتم‌های طنزی مانند ماسک‌ها و صورتک‌های متنوع است. در برنامه Enlight  هم مانند برنامه قبل گزینه Clone وجود دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید  بخش‌هایی از عکس مورد نظرتان را پاک کنید.

این برنامه دارای فیلتر‌های متنوع و افکت‌های خاصی است که می‌توانید از ‌آن ها استفاده کنید. برای مثال‌‌؛ شما با استفاده از افکت‌های موجود در این برنامه می‌توانید به عکس مد نظرتان حالتی محدب و یا برجستگی خاصی بدهید. برای دانلود این برنامه باید ۴ دلار پرداخت کنید.

۵- اپلیکیشن Mextures

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

یکی از معروف‌ترین  اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون برنامه Mextures است. این برنامه دارای فیلتر‌های ویژه‌ای است که جلوه زیبا و جالبی را به عکس‌ها می‌دهند. با استفاده از این برنامه می توان شدت رنگ و روشنایی و… تنظیم کرد. همچنین این برنامه قابلیت تنظیمات شدت افکت و یا فیلتر مد نظر هم به همراه دارد. برای دانلود این اپلیکیشن باید ۲ دلار پرداخت کنید.

۶- اپلیکیشن Touchretouch

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

اپلیکیشن Touchretouch یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس محسوب می‌شود. اگر به دنبال حذف بخشی از عکس خود به صورت حرفه‌ای هستید می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید زیرا اپلیکیشن مذکور مخصوص به حذف بخشی از عکس طراحی شده است.

برنامه Touchretouch بیشتر در زمینه ادیت یا ویرایش عکس‌ها تخصص دارد و در قسمت فیلتر‌ها  آیتم‌های زیادی ندارد. برای دانلود این برنامه باید مبلغ ۲ دلار را پرداخت کنید.

۷- اپلیکیشن Skrwt

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

اپلیکیشن Skrwt یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس به شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیت شکل‌دهی و تغییر زاویه بخش‌های مختلف عکس است. برای مثال؛ به عکس زیر که نمونه‌ای از عملکر اپلیکیشن Skwrt است توجه کنید. عکس اصلی در شرایطی گرفته شده که عکس‌بردار پایین‌تر از سوژه اصلی عکس قرار دارد. این امر باعث شده تا بخش فوقانی عکس نهایی باریک‌تر از بخش‌های تحتانی آن به نظر برسد و این موضوع نشان دهنده عکس‌برداری در حالت نامناسب است؛ اما اپلیکیشن مذکور با یک تغییر زاویه کوچک این مشکل را بر طرف می‌کند و عکس نهایی را به نحوی تغییر می‌دهد که انگار عکس از رو به رو گرفته شده است. برنامه Skwrt دارای الگوهای زیادی برای تغییر زاویه و شکل‌دهی عکس است که کابر به سلیقه خود می‌تواند هر کدام از آن‌هارا که مناسب می‌داند انتخاب کند. این برنامه هم مانند اپلیکیشن قبلی رایگان نیست و برای دانلود آن باید ۲ دلار پرداخت کرد.

۸- اپلیکیشن AfterFocus

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

اپلیکیشن AfterFocus یکی دیگر از اپلیکشن‌های ویرایش عکس در آیفون است. این برنامه قسمت خاصی از تصویر را در نظر می‌گیرد و فقط بر روی آن قسمت فوکوس می‌کند. در این حالت فقط قسمتی که روی آن فوکوس شده واضح می‌شود و سایر قسمت‌ها تار می‌شوند. اگر از یک منظره که شامل شیئ‌های مختلفی است عکس گرفته باشید و فوکوس دوربین را فقط بر روی یک قسمت خاص آن تنظیم کرده باشید متوجه این موضوع می‌شوید. انجام عمل مذکور عکس را تا حدی زیبا‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند که انگار در زمان عکس گرفتن بر روی قسمتی از تصویر فوکوس شده است. برای اینکه با عملکرد برنامه AfterFocus بهتر آشنا شوید عکس زیر را به دقت نگاه کنید. ابتدا قسمتی از عکس را که می‌خواهید بر روی آن فوکوس کنید انتخاب کنید و سپس بخش‌هایی که قصد تار کردن آن‌ها را دارید انتخاب کنید و در آخر اپلیکیشن AfterFocus  تغییرات مورد نیاز را اعمال می‌کند و تصویری شبیه به تصویر سمت راست را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان تاری بخش‌های انتخابی را تعیین کنند. برای دانلود اپلیکیشن AfterFocus باید ۱ دلار پرداخت کنید.

۹- اپلیکیشن Lens Distortions

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

اپلیکیشن Lens Distortions یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس است که با برنامه‌های قبلی تفاوت زیادی دارد. این برنامه جلوه‌های طبیعی، زیبا و جذابی را به عکس اضافه می‌کند. برای نمونه؛ شما توانایی این را دارید که تابش مستقیم نور خورشید را به هر عکس اضافه کنید و یا عکس‌های مورد نظرتان را به شکلی فیلتر کنید که انگار در هوای بارانی گرفته شده است. دانلود این برنامه به صورت رایگان است.

۱۰- اپلیکیشن Superimpose

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون

این برنامه توانایی خاصی در ادغام تصاویر مختلف دارد. منظور از ادغام سازی کلاژ تصاویر نیست، این اپلیکیشن بخش‌های مختلفی از چند عکس را ادغام می‌کند یک عکس واحد به وجود می‌آورد. برای نمونه؛ فرض کنید که می‌خواهید پس زمینه یک عکس را به عکس دیگری انتقال بدهید. در این شرایط باید از اپلیکیشن Superimpose استفاده کنید.

این برنامه دارای فیلتر‌های متنوع و جالبی است. همچنین با استفاده از این برنامه امکان ایجاد عکس‌های  Double Expourse برای شما به وجود می‌آید. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی چند عکس را ادغام کنید و یک عکس واحد را به وجود بیاورید. برای دانلود این برنامه باید ۱ دلار پرداخت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*