ترجمه عناوین ویدیوها در یوتیوب

ترجمه عناوین ویدیوها در یوتیوب ویژگی جدید این پلتفرم محبوب خواهد بود

ترجمه عناوین ویدیوها در یوتیوب ویژگی جدیدی است که این پلتفرم اخیراً به قابلیت‌های خود اضافه کرده است. در ادامه می‌بینیم این ویژگی جدید YouTube شامل چه بخش‌هایی می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، یوتیوب در حال کار بر روی یک ویژگی جدید بسیار جالب است که به احتمال زیاد هم بر روی برنامه YouTube و هم وب‌سایت آن اجرا شود. طبق گزارش Android Police، این پلتفرم محبوب در حال تست ویژگی ترجمه عناوین ویدیوها، توضیحات، کپشن و موارد دیگر به زبان دلخواه شما است.

ترجمه عناوین ویدیوها در یوتیوب برای همه کاربران و همه زبان‌ها فعال شده است؟

هر چند وقت یکبار، یوتیوب یک ویژگی جدید رو می‌کند و این بار در نظر دارد قبل از عرضه عمومی، بر روی چند کاربر آن را تست کند تا بازخورد لازم را دریافت کند.

یوتیوب این شیوه کار را قبلاً برای یوتیوب شورتس (YouTube Shorts) نیز به کار گرفته بود و اکنون شاهد آن هستیم که تعدادی از کاربران به طور ناگهانی ترجمه عناوین ویدیوها را به زبان پرتغالی و انگلیسی بر روی صفحه خود مشاهده می‌کنند.

 

ترجمه عناوین ویدیوها در یوتیوب

اگر اخیراً این ویژگی برای شما فعال شده است و قصد دارید آن را خاموش کنید، باید بگویم که این تغییرات از سرور حاصل می‌شود و نه به‌روزرسانی برنامه. از بخت بد، شما موش آزمایشگاهی گوگل شده‌اید