مشخصات فنی شیائومی Mi MIX 4

مشخصات فنی شیائومی Mi MIX 4 به صورت کامل فاش شد

یکی از افشاگران نزدیک به شیائومی، مشخصات فنی شیائومی Mi MIX 4 را به طور کامل فاش کرد. شیائومی می میکس ۴ یک پرچمدار پرقدرت خواهد بود.

شیائومی قرار است فردا سه‌شنبه ۱۹ مرداد ماه از گوشی پرچمدار جدید خود به نام می میکس ۴ رونمایی کند. اکنون پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که در آن به صورت کامل به مشخصات فنی شیائومی Mi MIX 4 اشاره شده است.

مشخصات فنی شیائومی Mi MIX 4

بر اساس جدیدترین اطلاعات به بیرون درز کرده، گوشی شیائومی می میکس ۴ به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با لبه‌هایی منحنی مجهز خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برابر با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نمونه‌برداری لمس ۴۸۰ هرتز، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و عمق رنگ ۱۰ بیتی را ارائه می‌کند. پنل جلوی این گوشی نیز توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پوسترهای شیائومی می میکس ۴ به ویژگی‌های جذابی اشاره دارند

قلب تپنده این گوشی چینی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس شرکت کوالکام میزبانی می‌کند. رم به کار رفته در این چیپست از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی آن نیز از نوع پر سرعت UFS 3.1 است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین شارژ مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد که خود آن با سرعت شگفت‌انگیز ۱۲۰ وات به صورت سیمی و ۵۰ وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی شیائومی Mi MIX 4 که به تازگی فاش شده می‌توان به حضور یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نهفته در زیر نمایشگر این گوشی اشاره کرد. روی قاب پشتی آن نیز دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر ۱۰۰ مگاپیکسلی Samsung HMX با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق گسترده ۱۲۰ درجه‌ای و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی تله فوتو که زوم ۵ برابری اپتیکال و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌کند، حضور دارد.

این گوشی از دو سیم کارت 5G، فناوری Wi-Fi 6E، فناوری A-GPS، درگاه USB-C، کیت NFC، دو اسپیکر استریو تنظیم شده توسط شرکت Harmon Kardon، فناوری صوتی Hi-Res، موتور ویبره خطی محور X، گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد پرچمدار جدید شیائومی ۱۶۲.۶۵ در ۷۵.۳۵ در ۸.۰۲ میلی‌متر و وزن آن نیز ۲۲۵ گرم خواهد بود. همچنین گوشی‌ساز چینی آن را در سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی که هر سه سرامیکی هستند وارد بازار می‌کند.