انتشار مشخصات منتسب به دو گوشی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL مایکروسافت

دیگر تقریبا اطمینان پیدا کرده ایم که مایکروسافت تا نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل را منتشر نکند خبری از معرفی پرچم داران جدید این کمپانی نیست.اما این موضوع نمی تواند جلوی شایعات مربوط به این محصولات را بگیرد.امروز مشخصات منتسب به دو گوشی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL مایکروسافت به بیرون درز کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بر اساس شایعات جدید ، قاب دور پرچم داران جدید مایکروسافت از آلومینیوم ساخته شده و جنس بدنه پشتی آن از پلی کربنات است.همچنین گفته شده لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL از نظر ظاهری شباهت بسیاری با لومیا ۸۳۰ خواهند داشت.

لومیا ۹۴۰ دارای نمایشگری ۵.۲۵ اینچی با رزولوشن QHD بوده اما نسخه‌ی XL این گوشی ۵.۷ اینچ خواهد داشت. باتری نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمدار آینده‌ی مایکروسافت ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت خواهد داشت و نسخه‌ی بزرگ‌تر این پرچمدار ۳۳۰۰ میلی آمپر را با خود حمل می‌کند.

مدل ۵.۲ اینچی پرچمدار آینده‌ی مایکروسافت پردازنده‌ای شش هسته‌ای را بر روی چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ قرار داده است چیزی که بر روی پرچمدار ال جی نیز مشاهده کردیم. برادر بزرگ‌تر این پرچمدار یعنی نسخه‌ی ۵.۷ اینچی پردازنده‌ای هشت هسته‌ای را به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ قرار داده است.

سنسور PureView 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور ۵ مگاپیسلکی برای دوربین جلو از دیگر مشخصات این دو گوشی می‌باشد.همچنین هر دو گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده و ۳ گیگابایت رم برای اجرای سریع‌تر برنامه‌ها در آنها تعبیه شده است.

lumia-940-usb-c

یکی دیگر از مشخصات جالب این دو گوشی پشتیبانی از پورت USB 3 تایپ C می‌باشد که برای ارتباطات سریع‌تر و همچنین عوض کردن بین دو مدل touch و desktop در ویندوز فون بسیار کاربردی می‌باشد.

شایعات دیگری نیز از دیگر گوشی‌های مایکروسافت به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که مایکروسافت قصد معرفی لومیا ۸۴۰ را نیز دارد و این گوشی فعلا در مرحله‌ی تست می‌باشد.

در انتهای این خبر هم به دیگر محصول جدید مایکروسافت یعنی اسمارت فون لومیا ۸۴۰ هم اشاره شده که فعلا در حال گذراندن مراحل تست خود می باشد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وااااااای خدایی عشق است ویندوز فون

    من که اندروید و آی اٌ اس رو با حتی کاشی های زنده ی وینفون عوض نمیکنم

    عاشقتم مایکروسااااافت ♥

  2. سلام، من نوت ۳ داشتم چند وقتی بود میخواستم لومیا ۹۳۰ بگیرم ولی با دیدن این گوشی صبر میکنم بیاد