سری گلکسی واچ 4 سامسونگ

برنامه WalkieTalkie برای ساعت‌های سری گلکسی واچ 4 سامسونگ منتشر شد

غول فناوری کره‌ای چندی پیش از Galaxy Watch 4 و مدل کلاسیک آن رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار برنامه واکی تاکی برای ساعت‌های سری گلکسی واچ 4 سامسونگ هستیم.

کاربران ساعت‌های سری گلکسی واچ 4 سامسونگ می‌توانند از برنامه واکی تاکی این شرکت برای ارتباط صوتی دو سویه بهره گیرند. این برنامه فقط برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک عرضه شده است و زمینه را برای ارتباط بهتر بین این گجت‌های پوشیدنی فراهم می‌کند.

سری Galaxy Watch 4 به سیستم عامل گوگل ور مجهز شده‌ است. این در حالی است که ساعت‌های هوشمند پیشین این شرکت با سیستم عامل اختصاصی تایزن روانه بازار می‌شدند و به همین دلیل نمی‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

سری گلکسی واچ 4 سامسونگ / برنامه واکی تاکی

شما می‌توانید از برنامه واکی تاکی برای چت صوتی آنی با مخاطبین خود استفاده کنید و همچنین کانال‌هایی را برای حضور همزمان چندین مخاطب ایجاد کنید. برنامه WalkieTalkie توسط سامسونگ توسعه داده شده است و برای استفاده از آن داشتن حساب کاربری سامسونگ ضروری است. در حال حاضر نسخه 1.0.00.26 این برنامه منتشر شده است که ۲۳ مگابایت حجم دارد.

کاربران گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌توانند با مراجعه به پلی استور برنامه جدید سامسونگ را روی ساعت‌های هوشمند خود نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*