اسپیکر هوشمند آمازون Echo ، حالا کتاب های صوتی را هم برایتان می خواند !

اکو یا Echo ، نام یک اسپیکر هوشمند محصول کمپانی آمازون است.این محصول که سال گذشته معرفی گردید یک دستیار صوتی با نام الکسا در خود دارد که دستورات صوتی شما را می‌شنود و آن‌ها را برای شما انجام می‌دهد.حالا آمازون در بروزرسانی جدیدی برای این بلندگوی جالب ، امکان خواندن کتاب های صوتی را به آن اضافه کرده است.

amazon-echo-2

شرکت آمازون پس از عرضه اسپیکر Echo به طور مداوم ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به این محصول اضافه کرده است که از میان آن ها می توان به ویژگی هایی همچون پشتیبانی از سرویس های موزیک، آیتونز، اسپاتیفای، پاندورا و همچنین امکان کنترل هوشمند وسایل خانه اشاره کرد.اخیرا نیز در جدیدترین بروزرسانی این محصول، ویژگی جدیدی به این اسپیکر استوانه ای شکل که همانند دستیار صوتی سیری در گوشی های آیفون عمل می کند اضافه شده است که بر اساس آن، کاربران می توانند به رمان ها و داستان های مورد علاقه خود نیز گوش دهند.

echo-read-book

آمازون در این خصوص می گوید :

از این پس، علاقه‌مندان به کتاب های الکترونیکی می توانند کتاب های مورد علاقه خود را از طریق این دستگاه گوش کنند و همزمان به کارهای دیگر خود از قبیل آشپزی، استراحت و غیره بپردازند. کاربران می توانند با گفتن عبارت “Alexa, read Audible book title” به این دستگاه، که در قسمت ” Audible book title ” عنوان کتاب آورده می شود، کتاب مورد نظر را گوش کنند. علاوه بر این، می توانند همزمان با گوش دادن، متن کتاب را نیز بر روی کیندل، گوشی و تلبت خود مشاهده کنید.

Amazon-Echo

اکو به شکل مداوم به سرویس کلود متصل است و برای شما اطلاعاتی از موسیقی، اخبار، آب و هوا و یا هر نیاز دیگر شما ارائه می‌دهد؛ ویژگی‌هایی که بیشتر به یک محصول گوگلی شباهت دارد، اما با برند آمازون سر از بازار درآورده است.این اسپیکر همچنین توانایی تولید یک صدای ۳۶۰ درجه را دارد تا نقطه ای از اتاق، بی بهره از موسیقی شما نباشد.اکو همچنین با باتری فعالیت نمی‌کند و آمازون آن را تنها برای کاربردهای ثابت و خانگی طراحی کرده. آمازون این محصول را با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه کرده است.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*